beantwoord

simkaart geblokkeerd en puk werkt niet?

• 3 april 2016
  • 1 reactie
  • 1250 keer bekeken

Hallo,
Ik heb sinds een tijdje een nieuwe simkaart en heb daar gisteren een pincode opgezet. gewoon 4 cijfers, niets bijzonders. Nu moest ik erna mijn mobiel opnieuw opstarten pakte hij mijn nieuwe pincode niet. Na een aantal keer de pukcode gevraagd en ingevoerd, pakt ie ook niet. wat nu?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 3 april 2016, 18:50

Blijft het toestel om de pukcode of krijg je de melding dat de pukcode niet correct is?

Onjuiste pukcode: Inloggen op Mijn Telfort > Instellingen > Tabblad simkaart. Daar vind je de juiste pukcode.

Pukcode blijft gevraagd worden: Toestel opstarten zonder simkaart. Daarna weer uitzetten en de simkaart plaatsen. Hopelijk is de software uit de loop en pakt het toestel de pukcode nu wel. Anders simkaart in een ander toestel. Pukcode invoeren + 2 x hele nieuwe pincode en daarna weer in je eigen toestel plaatsen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Blijft het toestel om de pukcode of krijg je de melding dat de pukcode niet correct is?

Onjuiste pukcode: Inloggen op Mijn Telfort > Instellingen > Tabblad simkaart. Daar vind je de juiste pukcode.

Pukcode blijft gevraagd worden: Toestel opstarten zonder simkaart. Daarna weer uitzetten en de simkaart plaatsen. Hopelijk is de software uit de loop en pakt het toestel de pukcode nu wel. Anders simkaart in een ander toestel. Pukcode invoeren + 2 x hele nieuwe pincode en daarna weer in je eigen toestel plaatsen.

Reageer