beantwoord

Simkaart geactiveerd (verlenging) geen service

• 2 september 2016
  • 3 reacties
  • 568 keer bekeken

Na het verlengen van mijn abonnement een nieuwe simkaart gekregen, deze geactiveerd volgens het stappenplan. Opnieuw opgestart en hij deed het ongeveer 5 minuten. Nu heb ik al anderhalf uur 'geen service' ook niet met mijn oude simkaart.
Ik kan nu helemaal niets en vind dit erg vervelend.

Klantenservice bellen gaat ook niet....
icon

Beste antwoord door Elfjeeh 2 september 2016, 21:06

Ik ben zojuist maar naar een winkel gegaan gezien het niet lukte bij telfort. Ook via twitter niet.
De site van telfort zei dat het simkaartnummer niet klopte.

De persoon in de winkel heeft meteen een nieuwe simkaart gemaakt, en hij doet het. Hartstikke netjes geholpen.

Maar bedankt voor het aanbod.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Elfjeeh,

Heel goed dat de winkel je verder heeft kunnen helpen! Blij om! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.
Ik ben zojuist maar naar een winkel gegaan gezien het niet lukte bij telfort. Ook via twitter niet.
De site van telfort zei dat het simkaartnummer niet klopte.

De persoon in de winkel heeft meteen een nieuwe simkaart gemaakt, en hij doet het. Hartstikke netjes geholpen.

Maar bedankt voor het aanbod.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Elfjeeh!

Dat is zeker erg vervelend! Kan ik me goed indenken.

Op voorhand kan ik lastig vaststellen waar dit misgaat helaas. Hier heb ik gegevens voor nodig namelijk. Wil je zodoende je 06-nummer, postcode, huisnummer en e-mailadres naar mij sturen in een privévenster? Ik zorg er dan voor dat dit voor je wordt nagekeken en dat het wordt verholpen.

Alvast hartelijk dank, en, voor zich sprekend, mijn excuses voor deze ongemakkelijke situatie.