simkaart defect?

• 16 september 2012
  • 3 reacties
  • 2525 keer bekeken

Badge
Mijn simkaart is inmiddels, ik denk zeker 10 jaar, oud. Er staat nog O2 op! Nu heb ik de laatste tijd het probleem dat mijn telefoon zomaar opnieuw opstart. Ook ben ik pas 4 weken in het buitenland geweest en had daar problemen met het aanmelden bij een netwerk. Ik kreeg steeds de mededeling: uw simkaart is niet gemachtigd om u te registreren. Zou het misschien toch aan die oude simkaart liggen en zo ja kan ik dan kosteloos een nieuwe simkaart krijgen?

3 reacties

Badge +2
@wizzmum,

Van welk merk/type toestel maakt u gebruik? Heeft u deze simkaart ook al in een ander toestel getest?

Daphne
Badge
Ik heb een HTC Desire en heb de simkaart ook in een ander toestel gebruikt en daar gebeurd precies hetzelfde
Ook ik heb problemen met mijn simkaart!! en ook ik heb nog zo'n oude O2 kaart. Mijn bereik is ronduit slecht, valt continue weg en daardoor is mijn internet ook slecht. Ik weet door ervaringen van vrienden dat een nieuwe dit probleem vaak oplost....ik zou graag een nieuwe simkaart wilen maar vind de 20 euro die ze daaroor vragen te veel geld.

heeft telfort dit voor jou al opgelost?? zo ja hoe???

Reageer