simkaart bestaande klant activeren werkt niet

  • 9 december 2016
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb bij de verlenging van mijn abonnement een nieuwe simkaart gekregen die ik wil activeren. Via Mijn Telfort ga ik naar Simkaart Activeren, waarbij me gevraagd wordt om opnieuw in te loggen. Dat lukt, maar dan word ik weer teruggestuurd naar het beginscherm van Mijn Telfort. Ik blijf dus in een circeltje rondgaan tussen Mijn Telfort inlogscherm en de landingspagina na succesvol inloggen. Dit gebeurt ook als ik naar de andere 'pictogrammen-links ga (instelingen, voicemail & oproepen, blokkades en privacy). Hoe krijg ik mijn simkaart geactiveerd?

3 reacties

Heb hetzelfde probleem
Bij mij kan ik nergens een nummer invullen
Reputatie 8
Badge +18
Ik heb bij de verlenging van mijn abonnement een nieuwe simkaart gekregen die ik wil activeren. Via Mijn Telfort ga ik naar Simkaart Activeren, waarbij me gevraagd wordt om opnieuw in te loggen. Dat lukt, maar dan word ik weer teruggestuurd naar het beginscherm van Mijn Telfort. Ik blijf dus in een circeltje rondgaan tussen Mijn Telfort inlogscherm en de landingspagina na succesvol inloggen. Dit gebeurt ook als ik naar de andere 'pictogrammen-links ga (instelingen, voicemail & oproepen, blokkades en privacy). Hoe krijg ik mijn simkaart geactiveerd?

En als je de simkaart in je phone doet en vervolgens je toestel uit en weer aanzet werkt het dan wel?

Reageer