beantwoord

Simkaart activeren lukt nog steeds niet!

• 16 februari 2018
  • 28 reacties
  • 534 keer bekeken

Goedemiddag
Vanaf dec abonnement bij telfort genomen.
Nu 2 maand later heb ik welgeteld 2 dagen inernet op mijn mobiel gehad!
In tussentijd contact met klantenservice, deze forum en via facebook. Hoefde factuur niet te betalen zolang moviel het niet doet.
Maar raad eens? Krijg gewoon een aanmaning!
Opzeggen kan ook niet dus ik weet het niet meer,
Zie dat het met de simkaart bij heel veel niet lukt en elke keer krijg je een ander antwoord als die daarvoor.
Serieus word je niet genomen bij telfort.
Vind niet normaal meer dit en ben er inmiddels echt zo moe van!
Zo een spijt van deze "abonnement" .
Vraag me af wat de bedoeling nu is?
icon

Beste antwoord door Stephen 16 februari 2018, 16:00

Hallo Schenkel, ik heb even voor je gekeken maar ik kan je verzekeren dat je simkaart is geactiveerd.

Ik zag alleen dat mobiel internet wel was uitgeschakeld. Deze heb ik zojuist ingeschakeld. Kun je controleren of mobiel internet het nu wel doet? Graag ook even kijken of je sms'jes kunt ontvangen omdat ik zag dat dit ook was geblokkeerd.

Ik zie geen openstaande rekening en vind het ook vreemd dat je een aanmaning van ons hebt ontvangen. Weet je zeker dat deze van ons afkomstig is? In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

28 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Schenkel, @GJC, @Enterprise,

Gisteren (maandag 26 februari) zijn jullie overgezet naar een nieuw mobiel systeem. Kunnen jullie nogmaals de instellingen op toestaan zetten en controleren of het nu wel lukt om sms'jes te ontvangen en te verzenden? Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +11
"Bij binnenkomst" stond verzenden en ontvangen al op toestaan. Beiden getest en werkt.
Beiden op blokkeren gezet en werkt zoals verwacht: beiden lukt niet.

Wel is het zo dat de verzender van een sms naar mij het niet merkt als ik ontvangen op geblokkeerd heb staan, maar dat kan ook normaal zijn. Geen idee hoe dat normaal gesproken werkt.

Reageer