Vanaf dec abonnement bij telfort genomen.
Nu 2 maand later heb ik welgeteld 2 dagen inernet op mijn mobiel gehad!
In tussentijd contact met klantenservice, deze forum en via facebook. Hoefde factuur niet te betalen zolang moviel het niet doet.
Maar raad eens? Krijg gewoon een aanmaning!
Opzeggen kan ook niet dus ik weet het niet meer,
Zie dat het met de simkaart bij heel veel niet lukt en elke keer krijg je een ander antwoord als die daarvoor.
Serieus word je niet genomen bij telfort.
Vind niet normaal meer dit en ben er inmiddels echt zo moe van!
Zo een spijt van deze "abonnement" .
Vraag me af wat de bedoeling nu is?
Beste antwoord door Stephen
Ik zag alleen dat mobiel internet wel was uitgeschakeld. Deze heb ik zojuist ingeschakeld. Kun je controleren of mobiel internet het nu wel doet? Graag ook even kijken of je sms'jes kunt ontvangen omdat ik zag dat dit ook was geblokkeerd.
Ik zie geen openstaande rekening en vind het ook vreemd dat je een aanmaning van ons hebt ontvangen. Weet je zeker dat deze van ons afkomstig is? In afwachting van jouw reactie.