beantwoord

Simkaart activeren lukt nog steeds niet!

  • 16 februari 2018
  • 28 reacties
  • 534 keer bekeken


Toon het eerste bericht

28 reacties

Hey stephen
Hij is geactiveerd maar nog steeds op een ander nr .
Nummerbehoud zou vandaag dan eindelijk ingaan maar niet dus.
Stuur ook ff screenshot van aanmaning naar je tor.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Schenkel, ik heb even voor je gekeken maar ik kan je verzekeren dat je simkaart is geactiveerd.
Ik zag alleen dat mobiel internet wel was uitgeschakeld. Deze heb ik zojuist ingeschakeld. Kun je controleren of mobiel internet het nu wel doet? Graag ook even kijken of je sms'jes kunt ontvangen omdat ik zag dat dit ook was geblokkeerd.

Ik zie geen openstaande rekening en vind het ook vreemd dat je een aanmaning van ons hebt ontvangen. Weet je zeker dat deze van ons afkomstig is? In afwachting van jouw reactie.

Reageer