beantwoord

Simkaart activeren lukt niet voor verlenging

  • 2 januari 2018
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Badge
Hai ik heb een nieuwe simkaart ontvangen maar het activeren lukt niet. Heb het al meerde keren geprobeerd maar blijft aangeven dat er iets fout gegaan is. Verlenging abonnement gaat in per 9 januari..kan ik het dan pas doen?

In afwachting van uw reactie
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 2 januari 2018, 19:07

Nee hoor, activeren moet ook nu al kunnen, tenzij je een nieuw toestel krijgt.
Activeer je via MijnTelfort?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm

Heb je een abonnement met telefoon besteld? Dan activeer je de nieuwe simkaart samen met de bezorger op het moment dat je telefoon aan de deur wordt bezorgd. Je hoeft 'm dus niet online te activeren.
Bekijk reactie

3 reacties

Nee hoor, activeren moet ook nu al kunnen, tenzij je een nieuw toestel krijgt.
Activeer je via MijnTelfort?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm

Heb je een abonnement met telefoon besteld? Dan activeer je de nieuwe simkaart samen met de bezorger op het moment dat je telefoon aan de deur wordt bezorgd. Je hoeft 'm dus niet online te activeren.
Heb het zelfde probleem met activeren.
De melding is er is iets mis gegaan.
Wat nu ????
Zou me aanmelden bij dit webcare verzamel topic
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/simkaart-activeren-lukt-niet-74050

Reageer