beantwoord

Simkaart activeren lukt niet, geen activatiecode gekregen

• 24 december 2018
  • 3 reacties
  • 151 keer bekeken

Ik wilde zojuist mijn nieuwe sim activeren, maar weet niet in welke mail ik mijn activatiecode kan vinden. Daarom wilde ik een nieuwe opvragen, maar de website geeft aan dat mijn simkaart nr niet klopt. Dit nummer heb ik echt 1 op 1 zonder fouten overgenomen dus dat klopt niet. Wat nu?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 december 2018, 09:15

Goedemorgen Denise, welkom op ons forum! Lastig dat het activeren van je simkaart niet lukte, goed dat je dit ons laat weten.

Ik zie dat Elian en jimny je al van tips hebben voorzien, dat is fijn 🙂 Is het daarmee gelukt? Het mobiele nummer dat in je forumprofiel staat is actief zie ik, dat ziet er goed uit. Laat het ons gerust weten als je vragen hebt, of als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 2
Als je al klant bent bij tefort en een nieuwe kaart heb aangevraagt hoef je de ativatie code niet.

bij een nieuwe sim staat de activatie code in de brief die bij de simkaart zit
Reputatie 8
Badge +17
Toestel uit en weer aanzetten is heel vaak de oplossing
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Denise, welkom op ons forum! Lastig dat het activeren van je simkaart niet lukte, goed dat je dit ons laat weten.

Ik zie dat Elian en jimny je al van tips hebben voorzien, dat is fijn 🙂 Is het daarmee gelukt? Het mobiele nummer dat in je forumprofiel staat is actief zie ik, dat ziet er goed uit. Laat het ons gerust weten als je vragen hebt, of als ik iets voor je kan doen.

Reageer