beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 27 januari 2019
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Heb mijn telefoon en simkaart ontvangen, maar kan hem niet activeren? Geeft aan dat het nummer niet correct is.
Moet ik nu echt wachten tot dat het de aangegeven aansluitdatum is?

Hoor graag meer!

Gr. Denise
icon

Beste antwoord door Koffiemok 27 januari 2019, 21:27

@Niesje78 Het is een nieuw abonnement met toestel? Dan hoef je de simkaart niet zelf te activeren. Dit doet de koerier voor je.
Zo te lezen heb je ook om nummerbehoud gevraagd. Dan zal je simkaart en abonnement pas volledig geactiveerd worden als je nummer is overgezet naar Telfort.
Tot de overzetdatum blijf je de simkaart van je huidige provider gebruiken. Pas die simkaart in je nieuwe toestel dan kan je alvast wel het nieuwe toestel gebruiken.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Niesje78 Het is een nieuw abonnement met toestel? Dan hoef je de simkaart niet zelf te activeren. Dit doet de koerier voor je.
Zo te lezen heb je ook om nummerbehoud gevraagd. Dan zal je simkaart en abonnement pas volledig geactiveerd worden als je nummer is overgezet naar Telfort.
Tot de overzetdatum blijf je de simkaart van je huidige provider gebruiken. Pas die simkaart in je nieuwe toestel dan kan je alvast wel het nieuwe toestel gebruiken.
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen Denise, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Goed dat je je vragen hier met ons deelt, we helpen je graag op weg met je nieuwe simkaart.

Ik zie dat @Koffiemok je al op weg geholpen heeft 🙂 Klopt zijn vermoeden over dat het een nieuw abonnement met toestel is, en dat je overstapt naar ons met nummerbehoud? Wat hij aangeeft klopt helemaal. Laat het ons gerust weten als we een deel van het verhaal missen of als je vragen hebt.

Reageer