beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 24 januari 2019
  • 10 reacties
  • 319 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd en een nieuwe simkaart ontvangen, alleen deze activeren lukt niet.
Ik ben er al dagen mee bezig. Iedere keer als ik het opnieuw probeer staat er " Helaas, het is niet gelukt om je simkaart je activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer".
Ik heb het ook al op andere browser geprobeerd maar ik krijg steeds hetzelfde.
Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 februari 2019, 11:49

Beste Jasper,
Zonder problemen de SIM-kaart kunnen activeren.
Nogmaals bedankt.

Graag gedaan, goed om te lezen dat het met de nieuwe SIM-kaart is gelukt.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Beste Jasper,
Nogmaals bedankt.

Graag gedaan, goed om te lezen dat het met de nieuwe SIM-kaart is gelukt.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂
Beste Jasper,
Nogmaals bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb hierbij een vervangende SIM-kaart aangevraagd, deze zal je in de loop van volgende week per briefpost ontvangen. Laat je me weten of het daarmee gelukt is?

Dank voor de gegevens, ik heb ook geprobeerd om deze SIM-kaart te activeren maar het lukt mij ook niet. Deze kaart lijkt niet geactiveerd te kunnen worden. We kunnen deze het beste vervangen door een nieuwe kaart, ik kan hiervoor een nieuwe kaart aanvragen, deze zal binnen 5 werkdagen bij je worden bezorgd. De andere, snellere, optie is om in een Telfort winkel een nieuwe SIM-kaart op te halen. Zij kunnen deze ook direct voor je activeren, zodat je al bellend/append met de nieuwe kaart de winkel uitloopt. Wat heeft daarin je voorkeur?

Beste Jasper,
Bedankt voor uw reactie.
Wil je een nieuwe kaart aanvragen?
Bij voorbaat dank.
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor de gegevens, ik heb ook geprobeerd om deze SIM-kaart te activeren maar het lukt mij ook niet. Deze kaart lijkt niet geactiveerd te kunnen worden. We kunnen deze het beste vervangen door een nieuwe kaart, ik kan hiervoor een nieuwe kaart aanvragen, deze zal binnen 5 werkdagen bij je worden bezorgd. De andere, snellere, optie is om in een Telfort winkel een nieuwe SIM-kaart op te halen. Zij kunnen deze ook direct voor je activeren, zodat je al bellend/append met de nieuwe kaart de winkel uitloopt. Wat heeft daarin je voorkeur?
Beste Jasper,
Ik heb de gevraagde gegevens aan mijn profiel toegevoegd.
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum @M de Croock! Bij een verlenging kan je de huidige SIM-kaart gewoon blijven gebruiken inderdaad, maar als je nieuwe toestel en kleinere kaart nodig heeft snap ik dat je de nieuwe SIM wilt activeren. Voor het werken maakt het overigens niet uit, de huidige SIM-kaart blijft gewoon werken in je huidige toestel, daar verandert pas wat aan als je de nieuwe kaart hebt geactiveerd.
Die zou al wel geactiveerd moeten kunnen worden, de foutmelding die je krijgt geeft niet prijs waarom het precies niet wil. Ik wil ook voor je kijken wat ik hierover kan zien, mogelijk lukt het mij om de SIM-kaart voor je te activeren. Zou je daarvoor de laatste 3 cijfers van je IBAN en zowel het oude als nieuwe SIM-kaartnummer aan je profiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik met je mee kan kijken.
Mijn abonnement loopt tot 2 maart.
Mijn huidige simkaart is kleiner.
Ik wil niet het risico nemen dat ik geen van beide toestellen kan gebruiken. Hierdoor gaat mijn voorkeur uit om de nieuwe simkaart te activeren.
Reputatie 8
Badge +17
Wanneer gaat de verlenging in en bij een verlenging kun je gewoon je huidige simkaart blijven gebruiken

Reageer