beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 28 juni 2018
  • 3 reacties
  • 246 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik ben een nieuwe klant en wil mijn simkaart activeren. Daarvoor heb ik een activatiecode nodig, maar die heb ik nooit gekregen. Om een nieuwe activatiecode aan te vragen moet ik mijn simkaartnummer invoeren, alleen krijg ik daar altijd de melding dat het simkaartnummer ongeldig is, terwijl ik het echt juist invul.
Hoe kan ik dit oplossen, want mijn nummer wordt vandaag geporteerd en dus kan ik straks niet meer bellen.

Marc
icon

Beste antwoord door marc_b 28 juni 2018, 11:38

Hallo Stephen,
Zojuist is mijn nummer geporteerd en ik heb de simkaart in mijn telefoon gedaan. Alles werkt gewoon, ik neem dus aan dat hij al geactiveerd was. Dit probleem is dus opgelost.
Bedankt voor je reactie.
Gr,
Marc
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marc, welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukt om de simkaart te activeren. Graag ontvang ik onderstaande gegevens van jou in een privébericht.
- Naam en adresgegevens
- 06-nummer
- Simkaartnummer

Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 1
Hallo Stephen,
Zojuist is mijn nummer geporteerd en ik heb de simkaart in mijn telefoon gedaan. Alles werkt gewoon, ik neem dus aan dat hij al geactiveerd was. Dit probleem is dus opgelost.
Bedankt voor je reactie.
Gr,
Marc
Reputatie 8
Badge +16
Als hij het doet dan is de simkaart inderdaad geactiveerd. :)
Bedankt voor het melden.

Reageer