beantwoord

Simkaart activeren, lukt niet

  • 3 april 2018
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

Heb mijn abonnement verlengd en vervolgens een nieuwe simkaart ontvangen. Bij het activeren geeft hij telkens dit aan: " Helaas, het is niet gelukt om je simkaart je activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer". Paar keer geprobeerd en nog steeds dezelfde probleem.
icon

Beste antwoord door Stephen 3 april 2018, 20:36

Hallo YaYi, welkom op het forum! Om dit probleem op te lossen stel ik graag voor om de instructies op te volgen die staan weergegeven in onderstaand topic.



Simkaart activeren lukt niet



Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo YaYi, welkom op het forum! Om dit probleem op te lossen stel ik graag voor om de instructies op te volgen die staan weergegeven in onderstaand topic.

Simkaart activeren lukt niet

Op dit topic plaats ik een slotje.