beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 30 maart 2018
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Badge
Ik heb gisteren een nieuwe telefoon met een nieuwe simkaart gekregen. (ivm verlenging abbo)
Echter het activeren van die nieuwe kaart lukt niet.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Stephen 30 maart 2018, 14:45

Bedankt voor de gegevens! Ik heb zojuist de simkaart geactiveerd. Kun jij dit bevestigen?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Esther, welkom op het forum en bedankt voor het verlengen van je abonnement. Ik ontvang graag je 06-nummer en simkaartnummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken of ik de simnkaart voor je kan activeren.
Badge
Heb je het net verstuurt Stephen
Groetjes
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor de gegevens! Ik heb zojuist de simkaart geactiveerd. Kun jij dit bevestigen?
Badge
Bedankt voor je hulp hij doet het 😃
Reputatie 8
Badge +7
Graag gedaan en bedankt voor het bevestigen. 🙂

Reageer