beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 16 maart 2018
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Vandaag nieuw toestel met nieuw simkaartje. Ik wil deze activeren maar krijg telkens de melding dat er iets fout is gegaan. Ik heb de tips uit de andere topics opgevolgd maar zonder succes ☹️
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 16 maart 2018, 22:33

Een bekend probleem momenteel.
Je kent dit topic?
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-simkaart-activeren-lukt-niet-74050
Bekijk reactie

4 reacties

Iemand een idee?
Een bekend probleem momenteel.
Je kent dit topic?
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-simkaart-activeren-lukt-niet-74050
Ja, gezien. Wie kan ik een privebericht sturen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Angelique_M, welkom op het forum.

In het antwoord van het topic staat een linkje naar hoe je een privébericht kan sturen. Wil je daar je gegevens naar versturen alsjeblieft? Dan helpen we je graag verder. :)

Voor andere klanten heb ik het antwoord van nelly jacoba aangevinkt. Die zien gaan snel het topic.

Reageer