Simkaart activeren lukt niet

  • 7 maart 2018
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Hallo.ik heb pas geleden een nieuwe mobiel gekocht en daarom ook een nieuwe NFC 4G simkaart aangevraagd. Ik heb geprobeerd deze kaart te activeren op http://telfort.nl/activatie, maar als ik de 13 cijferige code van mn nieuwe kaart intoetst, geeft hij een foutmelding. Mn oude simkaart is nog actief. Voor de 13 cijferige code staat nog een code (mijn huidige simnkaart), maar deze kan ik niet aanpassen en komt niet overeen met mijn nieuwe code. Kunt u mijn nieuwe simkaart activeren?

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mari, welkom op het forum! Wat vervelend dat je de simkaart niet kan activeren. Ik ontvang graag onderstaande gegevens van je in een privébericht zodat ik je verder van dienst kan zijn.
- naam
- simkaartnummer
- geboortedatum
- laatste 3 cijfers rekeningnummer.

Bij voorbaat dank!

Reageer