beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 5 maart 2018
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond,

zojuist nieuwe simkaart ontvangen, helaas lukt het niet om te activeren, via www.telfort.nl/activeren. Hoe nu verder ??

Theo
icon

Beste antwoord door Stephen 6 maart 2018, 16:08

Hallo Theo, welkom op het forum! Zie mijn reactie in onderstaand topic. Ik zie je gegevens graag tegemoet. Bij voorbaat dank!

Simkaart activeren

Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Theo, welkom op het forum! Zie mijn reactie in onderstaand topic. Ik zie je gegevens graag tegemoet. Bij voorbaat dank!

Simkaart activeren

Op dit topic plaats ik een slotje.