beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 7 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 332 keer bekeken

Ik heb mijn mobiele telfort abonnement verlengd en heb daarom een nieuwe simkaart ontvangen. Ik probeer deze te activeren, maar krijg steeds de melding: ´Er is iets fout gegaan.´
Kan iemand me helpen?!
icon

Beste antwoord door Maartje87 11 oktober 2016, 14:52

Bij mij is het toch gelukt, ondanks de melding ´er is iets fout gegaan´
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Net mijn nieuwe teleoon met ander simkaartje. Maar het activeren lukt niet in mijn telfort. Steeds "er is iets fout gegaan"
Ik had exact hetzelfde, maar hij heeft de simkaart toch geactiveerd. Heel apart.
Bij mij ook!
Bij mij is het toch gelukt, ondanks de melding ´er is iets fout gegaan´
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Fijn dat jullie laten weten dat de simkaart toch is geactiveerd. Excuses voor de onjuiste melding. :8