beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 1 juni 2016
  • 7 reacties
  • 485 keer bekeken

Beste Telfort,

Het lukt niet om mijn simkaart te activeren. Dit is wat ik steeds krijg •Op basis van deze gegevens kon geen activatie uit worden gevoerd. probeer het nog eens. na paar keer proberen lukt het nog steeds niet. Dus wil ik een nieuwe activatiecode aanvragen maar dan krijg ik dat het simkaartnummer weer niet klopt.
heel vervelend dus, zouden jullie mij kunnen helpen dit probleem op te lossen?

Mvg,

Kim Manders
icon

Beste antwoord door Michael 21 juni 2016, 12:14

Hi Kim,

Je hebt met mijn collega gesproken. Deze geeft aan dat de order inmiddels geannuleerd is en dat je een nieuwe aanvraag gaat doen. Mocht er alsnog iets zijn dat ik voor je kan doen, laat het me dan weten in een nieuw topic alsjeblieft. :)

Hier gaat 'n slotje op.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Kim,

Welkom. Jammer dat het activeren niet vlekkeloos verloopt. Je kunt je simkaart zelf via Mijn Telfort activeren. Heb je de handvatten en tips bekeken op onze website? Mocht het hier niet mee lukken, laat het dan weten alsjeblieft.

Ik help je graag verder. 🙂
Hoi, jaa dat heb ik allemaal al geprobeerd maar het probleem is dus dat als ik die wil activeren dat ik steeds krijg:op basis van deze gegevens kon geen activatie uit worden gevoerd. Terwijl ik dan alles heb ingevuld. Dus wou ik een nieuwe activatiecode aanvragen want misschien lag het daar aan, maar toen kreeg ik weer dat het simkaartnummer niet klopt of zo iets
Dus ik kan nu niet verder, niet activeren niks...

Dus u hulp zou fijn zijn!

Mvg,

Kim Manders
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Kim,

Helder verhaal, bedankt daarvoor. Stuur me je 06-nummer en simkaart nummer in een privébericht, ik zal de simkaart dan vanaf deze kant proberen te activeren.

Bedankt! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Kim,

Bedankt voor je reactie. Graag ontvang ik ook het tijdelijke Telfort telefoonnummer in een privébericht. Ik kan niets vinden op het aangegeven 06-nummer en het simkaart nummer overigens. 😞 Weet je zeker dat deze klopt? Simkaart nummers beginnen namelijk met "893126".
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Kim,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels je vraag beantwoord in het privébericht. Wil je daar eens naar kijken?

Dank je wel.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Kim,

Je hebt met mijn collega gesproken. Deze geeft aan dat de order inmiddels geannuleerd is en dat je een nieuwe aanvraag gaat doen. Mocht er alsnog iets zijn dat ik voor je kan doen, laat het me dan weten in een nieuw topic alsjeblieft. :)

Hier gaat 'n slotje op.