beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 30 maart 2016
  • 9 reacties
  • 276 keer bekeken

Ik probeer mijn vervangende simkaart te activeren, maar het lukt niet. Ik heb de telefoon al opnieuw opgestart en zelfs de accu eruit gehaald. Ik heb ook handmatig het KPN netwerk geactiveerd maar dit helpt ook niet.
icon

Beste antwoord door Lieke22 1 april 2016, 17:37

Het is eerder vandaag gelukt. Het bleek aan de combinatie van de simkaart en telefoon te liggen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Heb je de simkaart geactiveerd via Mijn Telfort > Instellingen > tabblad Simkaart > Simkaart activeren?
Ja, dat heb ik eerst gedaan en daarna de andere stappen
Reputatie 8
Badge +15
Na activeren toestel voor minimaal 15 minuten uitzetten. Aanzetten en eventueel handmatig netwerk selecteren.
Als je handmatig netwerk selecteer, krijg je dan een melding?
Dankjewel! Dan ga ik dat even proberen.
Hij geeft elke keer gewoon de melding dat ik verbonden ben met het netwerk.
Reputatie 8
Badge +15
Ok. En wat gebeurt er dan als je probeert te bellen?
Hij doet het nog steeds niet.
Hij annuleert het telefoongesprek. En als iemand mij belt krijgen ze te horen dat het nummer niet bereikbaar is.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Lieke, welkom op het forum! Vervelend dat je de nieuwe simkaart nog niet kunt gebruiken. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Het is eerder vandaag gelukt. Het bleek aan de combinatie van de simkaart en telefoon te liggen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Lieke! Fijn dat het is gelukt.