beantwoord

Simkaart activeren - geen service

  • 19 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 469 keer bekeken

Eerder vandaag mijn simkaart geactiveerd maar nog altijd krijg ik de melding; geen service. Ik heb al geprobeerd handmatig de aanbieder te kiezen maar dit werkt niet.

Via mijn telfort wordt aangegeven dat de simkaart wel geactiveerd is.
Mijn oudere simkaart werkt nog altijd.

Kunnen jullie mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door SamJohanna 20 oktober 2016, 14:38

Sinds gisterenavond laat heb ik weer service, het is al opgelost dus!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Heb precies hetzelfde geen netwerk..Heb je wel een sms gehad van TELFORT? ??
Badge +1
Hallo SamJohana en Franky, welkom op ons forum!

@,SamJohanna, stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode, huisnummer, 06-nummer en het simkaartnummer van de nieuwe simkaart.

@Franky, ik zie dat jouw simkaart zich wel netjes op het netwerk meldt. Heb je nu de oude of de nieuwe simkaart er in zitten?

Beide alvast bedankt voor jullie reactie! 🙂
Sinds gisterenavond laat heb ik weer service, het is al opgelost dus!
Badge +1
Hoi SamJohanna,

Dat is heel mooi! 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling!
Badge +1
Hi Franky, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!