beantwoord

Simkaart activeren, abonnement actief?

Goedenavond, Ik stap over van mobiele provider naar jullie, met nummerbehoud. Mijn abonnement gaat in op 16/11/18, omdat dit de eerst volgende opzegdatum is van mijn huidige provider (maand opzegtermijn bij T-Mobile).

Ik heb mijn simkaart ontvangen met een bijgesloten brief waarin staat de simkaart direct te activeren (ook al ligt de "gewenste overgangsdatum" in de toekomst). Deze "gewenste overgangsdatum is door jullie op 18/10/18 gezet, waarom weet ik niet?

Er staat in de brief: Uw abonnementskosten starten op de door u opgegeven wensdatum, indien deze wensdatum niet haalbaar is, zal uw abonnement ingaan op de eerstvolgende datum waarop uw nummer kan worden overgezet

Nu is mijn vraag, wanneer ga ik nou voor mijn abonnement betalen, op 16/10 of op 16/11? Vind het allemaal vrij onduidelijk.

Alvast bedankt,
Groetjes, Marije
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 oktober 2018, 15:49

Hoi Marije4274, welkom op het Forum. En welkom bij ons. Alleen nu vraag je je af wanneer jouwe abonnement ingaat. Als ik je verhaal zo lees pas in november. Want eerder kunnen wij het nummer niet overnemen. Nu zie ik dat het nummer pas 16 november overkomt. Vanaf dan ga je dus ook pas betalen.

Bekijk reactie

2 reacties

Op het moment dat je nummer wordt overgezet.
Activeer je Telfort simkaart, en houdt daarna je huidige simkaart in je toestel tot de verbinding wegvalt.
Op dat moment wordt je nummer overgezet naar Telfort.
Doe dan je Telfort simkaartje in je telefoon.
Dat is dan ook het moment dat je abo ingaat.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Marije4274, welkom op het Forum. En welkom bij ons. Alleen nu vraag je je af wanneer jouwe abonnement ingaat. Als ik je verhaal zo lees pas in november. Want eerder kunnen wij het nummer niet overnemen. Nu zie ik dat het nummer pas 16 november overkomt. Vanaf dan ga je dus ook pas betalen.

Reageer