beantwoord

simkaart activeren

  • 17 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 160 keer bekeken

Waarom lukt het me al 2 dagen niet om mijn nieuwe simkaart te activeren?

krijg steeds deze melding:


Helaas, het is niet gelukt om je simkaart je activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer

Wordt er een beetje moe van.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 17 oktober 2018, 18:34

Soms hapert het online activeren wel eens.
Andere browser wil nog wel eens helpen.
Webcare kan je hier via het forum helpen.
Maar ook in een Telfort winkel of via de telfoon of de chat.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Bekijk reactie

2 reacties

Soms hapert het online activeren wel eens.
Andere browser wil nog wel eens helpen.
Webcare kan je hier via het forum helpen.
Maar ook in een Telfort winkel of via de telfoon of de chat.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Jacolien, welkom op het Forum. Ik lees dat je al twee dagen probeert jouw simkaart te activeren, alleen zonder succes. Dat is erg spijtig. Ik wil dan ook graag jouw simkaart activeren. Zou je daarvoor jouw profiel nog willen updaten met naam van de contractant, geboortedatum en simkaartnummer? Dit mag onder het kopje Extra informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Wil je een hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik aan de slag.

Reageer