beantwoord

Simkaart activeren

  • 11 juni 2018
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik probeer al meerdere keren mijn nieuwe simkaart te activeren en wordt steeds gezegd mislukt.
Ik probeer te bellen, krijg ik een email hoe ik het moet doen, jaaa dat weet ik wel, lukt dus niet.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 juni 2018, 17:13

Ik heb de simkaart nu voor je geactiveerd. Wanneer je het toestel uit en weer aan zet zal deze gaan werken. Mocht ik zo nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je het al eens geprobeerd met een andere browser bv chrome of safari
Geprobeert ook niet gelukt helaas...
Reputatie 8
Badge +12
Hoi v.vreeker, welkom op het Forum. Ik begrijp dat het niet lukt om jouw simkaart te activeren. Dat is erg spijtig. Ik wil graag kijken of ik dat voor je kan doen. Zou je jouw profiel zoveel mogelijk willen invullen? En zou je zowel het oude als het nieuwe simkaartnummer in een privébericht willen sturen samen met de laatste vier cijfers van het IBAN? Als je dat gedaan hebt, wil je mij dat laten weten? Dan ga ik aan de slag.
Bericht verstuurt Bart.
Reputatie 8
Badge +12
Ontvangen en beantwoord. Ik wacht op je reactie. 🙂
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb de simkaart nu voor je geactiveerd. Wanneer je het toestel uit en weer aan zet zal deze gaan werken. Mocht ik zo nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer