beantwoord

Simkaart activeren

  • 13 maart 2018
  • 1 reactie
  • 147 keer bekeken

Goedenavond

Ik ben een bestaande klant en wil mijn nwe sim kaart activeren. De derde dag op rij lukt dat niet. Graag hulp hiervoor.

Vriendelijke groet, Riejanneke Spruijt
icon

Beste antwoord door Stephen 13 maart 2018, 20:45

Hallo Riejanneke, welkom op het forum! Om de simkaart geactiveerd te krijgen graag de instructies volgen die worden aangegeven in onderstaand topic. Op dit topic plaats ik een slotje.

Simkaart activeren lukt niet
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Riejanneke, welkom op het forum! Om de simkaart geactiveerd te krijgen graag de instructies volgen die worden aangegeven in onderstaand topic. Op dit topic plaats ik een slotje.

Simkaart activeren lukt niet