beantwoord

Simkaart activeren

  • 7 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 203 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengt en een nieuwe simkaart gekregen nu wil ik die activeren en dan krijg ik in het rood onjuist nummer. Het abonnement gaat overigens november in.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 7 augustus 2017, 21:29

@Beatnik
Dat klopt omdat het veld niet het hele simkaartnummer ziet. Gewoon door blijven typen. :)

Na activeren toestel met nieuwe sim half uurtje uitzetten en daarna aanzetten en eventueel handmatig netwerk selecteren.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@Beatnik
Dat klopt omdat het veld niet het hele simkaartnummer ziet. Gewoon door blijven typen. :)

Na activeren toestel met nieuwe sim half uurtje uitzetten en daarna aanzetten en eventueel handmatig netwerk selecteren.
Oke ik zal het proberen dank je
Reputatie 8
Badge +9
@Beatnik
En is het gelukt? Anders kan webcare met je meekijken.
Ja het is gelukt.
Nog bedankt voor de hulp
Reputatie 8
Badge +9
Graag gedaan 🙂

Reageer