beantwoord

Simkaart activeren

  • 19 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb mijn simkaart geactiveerd gisteren om 21.5 uur.
Vanmiddag naar de telfort winkel gegaan en daar zeiden na een telefoontje met telfort dat er een storing is en om 20.00 uur zou alles het weer doen en het is nu 21 uur.

Hoe laat kan ik mijn simkaart gebruiken?
icon

Beste antwoord door Michael 20 oktober 2016, 15:58

Hi V.l.lubb,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Ik heb middels de gegevens in het privébericht de instellingen een reset gegeven. Het zou dan ook nu weer moeten werken. Wil je het toestel nog eens uit en aan kunnen zetten?

Dank voor je reactie.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi V.l.lubb,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Ik heb middels de gegevens in het privébericht de instellingen een reset gegeven. Het zou dan ook nu weer moeten werken. Wil je het toestel nog eens uit en aan kunnen zetten?

Dank voor je reactie.
Hey alles doet het weer bedankt
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Hi V.l.lubb,

Heel fijn! Bedankt voor deze verlossende terugkoppeling.

Veel plezier ervan gewenst!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂