beantwoord

Simkaart activeren

  • 11 april 2016
  • 4 reacties
  • 437 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb mijn abonnement verlengd, maar het lukt mij niet om mijn simkaart te activeren, waardoor ik niet met mijn nieuwe toestel kan bellen. Ik krijg steeds een foutmelding met de mededeling dat ik het later opnieuw moet proberen.
icon

Beste antwoord door Richard - Telfort 26 april 2016, 09:59

Hoi lizzy89. Aangezien je niet meer gereageerd hebt ga ik er vanuit dat de simkaart is geactiveerd. Als je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Probeer het eens met een andere browser
Heb ik meerdere malen gedaan, bij geen een lukt het.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi lizzy89 en welkom op het forum. Is het ondertussen gelukt om de simkaart te activeren? Mocht het nog niet gelukt zijn stuur dan je 06-nummer en naw gegegevens in een privébericht, dan help ik je graag verder.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi lizzy89. Aangezien je niet meer gereageerd hebt ga ik er vanuit dat de simkaart is geactiveerd. Als je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂