simkaart activeren

  • 18 januari 2015
  • 3 reacties
  • 213 keer bekeken

Wil TELFORT IETS OP DE SITE VERANDEREN? Ik kreeg mijn simkaart niet geactiveerd
via Mijn telfort inloggen met je account en dan klikken op toestel/simkaart en daar kun je simkaart activeren. DAARNA en dat is heel belangrijk. Je toestel even uit zetten en aanzetten. en dan doet ie het.
Jammer dat telfort die instructie daar niet onder zet. Er staat alleen na 20 minuten moet ie het doen. En daarna in het rood technische fout.
Nu na 24 uur in het weekend en googlen ben ik er eindelijk achter.
EVEN UIT EN AAN en hij deed het.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
@zwanell,

Dank je voor de tip, jouw verzoek is intern doorgezet. Mijn excuses voor het ervaren ongemak. Fijn dat je inmiddels wel gebruik van de simkaart kunt maken 😉 Mag ik het topic sluiten?

Daphne
ja dat mag
Badge +2
ja dat mag

Fijn!