beantwoord

Simkaart aanvragen lukt niet


JohnR
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Goedemiddag,

Via de site van Telfort zou ik graag een nieuwe simkaart willen bestellen, aangezien ik een nieuwe telefoon heb gekocht waar alleen een nano-sim in kan.
Maar het lukt me met geen mogelijkheid om de aanvraag in te dienen, er komt steeds de melding:
"CRM

Er is een onverwachte fout opgetreden"



Ik ben gewoon ingelogd op de site, ook mijn adres gegevens staan er bij.
Graag zou ik willen vragen hoe ik nu een andere simkaart zou kunnen bestellen?

Met vriendelijke groet,

John
icon

Beste antwoord door Stephen 13 april 2018, 17:27

Hallo John, welkom op het forum! Wat vreemd dat je geen simkaart kunt aanvragen. Ik heb zojuist eentje voor je aangevraagd welke je binnen enkele dagen ontvangt.
Laat je mij even weten zodra je hebt hebt ontvangen? Bij voorbaat dank!

Bekijk reactie

4 Reacties

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo John, welkom op het forum! Wat vreemd dat je geen simkaart kunt aanvragen. Ik heb zojuist eentje voor je aangevraagd welke je binnen enkele dagen ontvangt.
Laat je mij even weten zodra je hebt hebt ontvangen? Bij voorbaat dank!
JohnR
Hallo Stephen,

Heel erg bedankt voor deze snelle reactie en zeker ook actie!
Ik ben blij dat het op deze manier gelukt is, want via de site is het echt onmogelijk.
Zodra de simkaart er is laat ik het uiteraard weten!

Met vriendelijke groet,

John
JohnR
Hallo Stephen,
Ik heb zojuist de nieuwe simkaart al ontvangen!
Dat is echt razend snel zeg!
Nogmaals bedankt voor de uitstekende hulp en service.

Met vriendelijke groet,

John
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo John, dat is inderdaad razendsnel haha.
Bedankt voor het melden en graag gedaan!

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)