beantwoord

Simkaart aanvraag lukt niet

Ik probeer in Mijn Telfort een nieuwe simkaart aan te vragen ivm nieuwe telefoon, maar dat lukt niet. Er wordt een foutmelding gegeven en dat het niet lukt. Wat die ik fout?
icon

Beste antwoord door Mnijen 15 april 2019, 10:37

Goeiemorgen Bart. Het probleem is opgelost. Na mijn prepaid tegoed te hebben opgehoogd!! Daarna ging alles wel goed. Bedankt voor je reactie en oplossing. Met vriendelijke groet, Marjolijn
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het al geprobeerd via een andere browser
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mnijen, een nieuwe telefoon, dat is leuk zeg. Alleen hier heb je wel een nieuwe simkaart voor nodig. Deze kun je niet aanvragen want er gaat iets mis. 😞 Dat is niet zo fijn.

Heb je dit al via een andere browser geprobeerd? Of na het verwijderen van de cookies?

Ook ik wil graag de simkaart voor je vervangen als het niet lukt hoor. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Uiteraard ook graag het mobiele nummer waar het om gaat. Dit mag ook onder het kopje Extra Informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik ontvang graag een reactie als je mij nodig hebt, dan ga ik aan de slag.
Goeiemorgen Bart. Het probleem is opgelost. Na mijn prepaid tegoed te hebben opgehoogd!! Daarna ging alles wel goed. Bedankt voor je reactie en oplossing. Met vriendelijke groet, Marjolijn
Reputatie 8
Badge +11
Top om te lezen dat het is opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling.

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer