beantwoord

Simkaart

  • 4 september 2018
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik heb een vraagje, ik heb 4 maanden geleden mijn iphone 7 binnen gekregen en sinds vandaag ging mijn nieuwe abbo in. Nu weet ik niet meer of ik er een nieuwe simkaart heb bij gekregen? Zou het kunnen zijn dat het gewoon op je oude simkaart doorgaat je nieuwe abbo?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 4 september 2018, 08:35

Ja hoor. Als je huidige simkaart het goed doet kan je deze gewoon blijven gebruiken.
Je kan later altijd nog een nieuwe simkaart ophalen of op laten sturen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm
Bekijk reactie

2 reacties

Ja hoor. Als je huidige simkaart het goed doet kan je deze gewoon blijven gebruiken.
Je kan later altijd nog een nieuwe simkaart ophalen of op laten sturen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Alicia, welkom op het Telfort forum! Zoals nelly jacoba zegt kan je je huidige SIM-kaart gewoon blijven gebruiken als die past en het nog goed doet. Je kunt via de opties op de link die hij noemt een vervangende SIM-kaart aanvragen als je dat toch wilt. Als we een nieuwe kaart opsturen zal je die binnen 5 werkdagen in huis hebben, als je een nieuwe SIM ophaalt in de winkel loop je de winkel uit met de werkende SIM-kaart in je toestel 🙂

Reageer