beantwoord

Simkaart

  • 5 mei 2018
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik krijg bij het aanvragen van een nieuwe simkaart een melding dat er een onverwachte fout is opgetreden. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 5 mei 2018, 23:22

Je kan het later nog een keer proberen.
Als het maandag nog niet is gelukt kan je bellen, of hier wachten tot webcare je topic oppakt. Ze lezen op werkdagen mee.
Staat je 06 nummer al in je forumprofiel?
Bekijk reactie

5 reacties

Wat te doen?
Je kan het later nog een keer proberen.
Als het maandag nog niet is gelukt kan je bellen, of hier wachten tot webcare je topic oppakt. Ze lezen op werkdagen mee.
Staat je 06 nummer al in je forumprofiel?
Ik heb het inderdaad nog een keer geprobeerd......gelukt😊
De aanhouder wint! :)
En fijn dat je het even meldt. 🆒
Reputatie 3
Badge +4
Hi Madt, wat fijn dat het alsnog gelukt is! Laat het ons gerust weten als je nog vragen hebt 🙂

Reageer