beantwoord

simcard activeren

  • 12 juni 2019
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedendag, ik wil mijn nieuwe simcard activeren maar heb geen activatie code gekregen via de mail. Een nieuwe aanvragen lukt niet krijg melding dat card nr niet klopt. Wat moet ik doen?
Ik had nog geen Telfort mobiel abonnement. Mijn man heeft wel een Telfort mobiel nr. en thuis hebben we ook Telfort. Ik moet dan toch aanmelden als dat ik nieuw ben?
Als ik via mijn Telfort zou activeren zou mijn man's mobiele nr worden veranderd in mijn 06 nr ben ik bang voor.
Graag hoor ik tips
icon

Beste antwoord door Cuna 12 juni 2019, 14:04

Is opgelost, ik heb nogmaals simcard in telefoon gedaan en het werkt nu.
Bekijk reactie

2 reacties

Is opgelost, ik heb nogmaals simcard in telefoon gedaan en het werkt nu.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Cuna, ik lees dat het inmiddels gelukt is! Super!

Mocht je nog een keer weer vragen krijgen, laat het ons dan vooral weten.

Reageer