Sim werkt niet en kan geen account aanmaken bij mijn telfort.

• 3 oktober 2012
  • 16 reacties
  • 4573 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben net klant bij telfort, maar de nieuw geleverde sim werkt niet. Ik kan geen account aanmaken bij mijn telfort om een vraag op te sturen. Weet iemand hier een manier op telfort digitaal te bereiken?

groetjes,

Job 

PS: Dit wilde ik online sturen

Beste meneer/mevrouw,

Ik van jullie een simkaart toegestuurd gekregen die in 2 mobieltjes niet werkt. Dit is het ordernummer "1209236512" en het simnummer "1205092071759" en dit het bijgeleverde telefoonnummer "06.........01".

Wilt u persoonlijk contact opnemen, dan kan dat via 06........68 of *****@gmail.com

Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost.

M.v.g.,

Job Rood

16 reacties

Reputatie 1
Blijkkbaar wordt dit genegeerd. Zou een mod dit dan misschien in de goede forumtreath willen plaatsen? Ik wordt een beetje moe van Telfort, waarom is de klantenservice een 0900 nummer? Dat is is toch niet service te noemen. Volgens mij rest mij enkel nog een brief te sturen als  mogelijkheid die niet mij geld kost.
Badge +2
@rood89,

Excuses dat u het gevoel heeft genegeerd te worden. Dat is niet onze bedoeling. Met de defecte simkaart kunt u eventueel naar een Telfort winkel bij u in de omgeving? Is dat haalbaar voor u?

Daphne
Reputatie 1
@rood89,

Excuses dat u het gevoel heeft genegeerd te worden. Dat is niet onze bedoeling. Met de defecte simkaart kunt u eventueel naar een Telfort winkel bij u in de omgeving? Is dat haalbaar voor u?

Daphne

Merci voor het antwoord. Moet dan maar eens zo'n winkel vinden, als het niet electronisch gaat lukken.
Badge +2
@rood89,

Wat is de huidige status? Heeft u inmiddels al een nieuwe simkaart?

Daphne
Reputatie 1
Super bedankt!

Hij was niet goed geactiveerd of dergelijke maar het doet het nu weer.

Groetjes
Badge +2
@rood89,

Dat is fijn te vernemen! Dank u voor de terugkoppeling.

Daphne
Ik heb ook een simkaart besteld en deze inmiddels 2 weken in huis, maar hij is nog steeds niet geactiveerd. Er schijnt een probleem te zijn met het activeren van een aantal simkaarten. Dit hoor ik al 2 weken lang als ik zelf bel, en ook 'dat we ermee bezig zijn'. Verder hoor ik niks van Telfort en niemand kan mij vertellen wat het probleem is. Iedere keer als ik bel, moet ik weer het hele verhaal vertellen, dus kennelijk is de klantenservice hier niet over geïnformeerd. Ik heb inmiddels 20 euro aan belkosten gemaakt. Belachelijk, zo'n klantenservice a 10 cent per minuut. Het duurt soms meer dan 10 minuten voordat ik contact heb met iemand van de klantenservice. Waarom kan ik niet gewoon een nieuwe simkaart krijgen?
Hier hetzelfde probleem. Ik heb donderdag avond de sim van mijn simonly abonnement ontvangen en in de papieren staat dat de simkaart automatisch geactiveerd wordt en je een dag na ontvangen kunt bellen. Het is nu zaterdag en de sim is nog steeds inactief.
Inloggen in Mijn Telfort gaat ook niet. Je moet het mobiele nummer gebruiken als gebruikersnaam maar ik krijg de melding  ''de gebruikersnaam die u heeft opgegeven is onbekend. Probeer het opnieuw''.
Ik hoop dat een moderator dit leest en me verder kan helpen want ik heb geen Telfort winkel in de buurt.
Badge +2
@all,

Intern staat een vraag hierover uit. Zodra meer bekend is, meld ik dat hier. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak.

Daphne
Hallo!

ik heb inderdaad exact dezelfde fout. Na 1,5 week kan ik nog steeds mijn sim niet gebruiken.. en zoals ook bij de rest al veel geld weggegooid door te bellen naar de klantenservice en daar behoorlijk onvriendelijke en onbehulpzaam te woord te zijn gestaan.. Behoorlijk jammer!

Doen jullie simkaarten het wel inmiddels? en wat hebben jullie hiervoor moeten doen? Iets van de kosten teruggekregen ter compensatie?
Net opnieuw met de klantenservice gebeld en eindelijk een heel vriendelijk meisje aan de telefoon gehad! Sommige simkaarten kunnen nog steeds niet geactiveerd worden, degenen die dit betreft zullen per mail benaderd worden en krijgen een nieuwe simkaart aangetekend opgestuurd!
Abonnement gaat pas van start zodra je simkaart geactiveerd is!

Ze kunnen het dus wel bij de Telfort Klantenservice!

Hallo!

ik heb inderdaad exact dezelfde fout. Na 1,5 week kan ik nog steeds mijn sim niet gebruiken.. en zoals ook bij de rest al veel geld weggegooid door te bellen naar de klantenservice en daar behoorlijk onvriendelijke en onbehulpzaam te woord te zijn gestaan.. Behoorlijk jammer!

Doen jullie simkaarten het wel inmiddels? en wat hebben jullie hiervoor moeten doen? Iets van de kosten teruggekregen ter compensatie?
Ja hier ook iets in die trend. Heb ook gratis sim cadeau gekregen. Heb direct na ontvangst ook geactiveerd en zelfs 1 of 2 x kunnen bellen. Verder helemaal niets. Dus wel account kunnen aanmaken in Mijn Telfort (hier echter niet mee kunnen inloggen op dit forum???!). Ook diverse malen al gebeld met de (dure en onbeschofte medewerkers van de) klantenservice. Op mijn smartphone wordt weergegeven: 'geen service'. dus ook al is het een gratis abbonnement, ik heb er niets aan behalve dat ik voor 2 jaar vastzit aan dit abbonnement waar ik niets aan heb. Staat ook nog eens op naam van mijn vriend (waarmee ik samenwoon) maar ook dan kunnen ze je bij de klantenservice niet helpen, ze willen hem persoonlijk spreken (hij had nachtdienst dus dat word moeilijk). Nu dus via omweg soort van klantenservice wachtwoord aangemaakt en hoop op deze manier geholpen te worden. Ben namelijk niet te spreken over die z.g. service van Telfort. Ze kunnen beter het geld voor al die grappige reclames steken in de training van hun personeel op klantvriendelijkheid, daar krijg EN HOUD je veel meer klanten mee!

Hoop dus dat ik nu eens positief bericht ontvang van één van de medewerkers van de klantenservice zonder dat ik weer moet bellen en ik weet niet hoe lang in de wacht sta.
Ik heb eind september een simkaart besteld, maar die kon niet geactiveerd worden. Pas een maand later kreeg ik een nieuwe simkaart (na vele telefoontjes - lees: euro's), die doet het gelukkig maar nu moet ik weer een maand wachten op mijn oude nummer. Pfff..., duurt wel lang allemaal zeg. Telfort zou in dit geval wel wat meer moeite kunnen doen om mij eerder mijn oude nummer te geven. Bij wijze van service.
Halo,
Ik heb sinds mei 2012 een Telfort abbonement en ik heb me net geregistreerd, maar ik kan niet inloggen omdat er komt te staan dat de combinatie van mijn wachtwoord en gebruikersnaam niet correct is..
Ik wil graag in kunnen loggen en mijn administratie bij houden.
Badge +2
@bengisnoep,

Welkom op het forum! Is het inloggen inmiddels gelukt? Je kunt anders een nieuw wachtwoord aanvragen en het opnieuw proberen. Houd je ons op de hoogte? Succes!

Daphne
Soortgelijk probleem hier:

Ik krijg met geen mogelijkheid mijn nieuwe abonnement geactiveerd. Na het aanvragen van mijn simonly wilde ik nummerbehoud aanvragen. Dit kan via MijnTelfort. Maar daar heb ik geen inloggegevens voor. Die kan ik wel aanmaken maar dan word er een sms gestuurd naar mijn tijdelijke nummer. Maar die sms kan ik niet lezen omdat ik mijn NANO simkaart niet kan activeren. De activatiecode staat niet in mijn ontvangen documenten of in mijn emailbevestigingen. Ik kan hem ook niet aannvragen via de website omdat ik een foutmelding krijg. Dit heeft vermoedelijk te maken met het fijt dat ik eerst een verkeerde (normale) simkaart heb ontvangen. Ik heb namelijk een iphone 5 waar een NANO simkaart ingaat. Ik heb de klantenservice moeten bellen om een nieuwe (NANO sim) te bestellen. Dit zou kostenloos zijn omdat ik nog binnen de termijn van 7 werkdagen zat. Een paar dagen later ontving ik de NANO simkaart met bijbehorende brief dat deze 20.33 kost?? Dit had ik niet afgesproken.

Ik word er gek van dit gedoe. Het enige wat ik wil is dat mijn NANO simkaart geactiveerd word zodat ik mijn abonnement kan gebruiken en nummerbehoud kan aanvragen voor mijn huidige abonnement bij Vodafone (die dan opgezegt kan worden) Daarnaast zouden de kosten voor de NANO simkaart kostenloos moeten zijn, zoals ik afgesproken hem met de klantenservice

Reageer