beantwoord

Sim Only wijzigen naar abonnement met toestel

• 11 november 2019
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Wij hebben beide een abbonement bij jullie tot november 2020 maar onze toestellen zijn kapot hebben we NIET BIJ HET ABBONEMENT is het mogelijk om bij jullie een toestel aan te vragen met abbo gr bianca en patrick

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 november 2019, 14:18

Hoi @BhlPatrick0911, welkom bij ons op het forum! Wat een stom toeval, dat beide toestellen stuk zijn :slight_frown:  Als het een Sim Only abonnement is wat al langer dan 3 maanden loopt kan je dit inderdaad wijzigen naar een abonnement met toestel zoals GJC al noemt. Het telefoonnummer wat je noemt is het nummer van onze klantenservice, maar je kunt hen niet bereiken? Wat gebeurt er precies als je daar heen belt?

Je kunt jouw nummer ook invullen op deze pagina, dan belt de afdeling die dit met je kan bekijken meteen contact met jou op om de mogelijkheden van zo'n wijziging met je te bekijken.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Dat zou in theorie gewoon moeten kunnen. Jullie abonnement loopt al langer dan 3 maanden. Kijk even hier:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/van-sim-only-naar-abonnement-met-toestel.htm

Zou u mij misschien nummer kunnen geven 09009596 ken ik niet bereiken wou het navragen want krijg het via de site niet aangevraagd

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @BhlPatrick0911, welkom bij ons op het forum! Wat een stom toeval, dat beide toestellen stuk zijn :slight_frown:  Als het een Sim Only abonnement is wat al langer dan 3 maanden loopt kan je dit inderdaad wijzigen naar een abonnement met toestel zoals GJC al noemt. Het telefoonnummer wat je noemt is het nummer van onze klantenservice, maar je kunt hen niet bereiken? Wat gebeurt er precies als je daar heen belt?

Je kunt jouw nummer ook invullen op deze pagina, dan belt de afdeling die dit met je kan bekijken meteen contact met jou op om de mogelijkheden van zo'n wijziging met je te bekijken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @BhlPatrick0911, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik ga er vanuit dat het via de terugbellink is gelukt, als dat niet het geval is of als ik nog iets anders voor je kan doen hoor ik het graag van je.

Reageer