beantwoord

Sim only beëindigd, "nieuwe maand start vandaag"-sms gekregen

• 4 november 2019
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Ik heb besloten over te stappen naar een andere mobiele provider, omdat die een passender abo kon bieden. Vandaag liep mijn abo bij jullie af en begon een nieuw abo elders. Ik kreeg daar een melding van (dat de simkaart niet meer werkte), waarna ik mijn nieuwe simkaart plaatste en de oude verwijderde. 

Toen ik de telefoon weer opstartte kreeg ik een melding van jullie dat mijn nieuwe maand was ingegaan en dat ik de actuele datastand op de app kon bekijken. Dat vond ik al vreemd, want normaliter ontving ik die melding altijd op de 15e van de maand!

Ik heb de app geopend, maar kreeg daar de melding dat die niet meer geldig was. Wat logisch is, want ik ben net naar een andere provider gegaan ;-) 

Nummerovername door de nieuwe provider is ook gelukt. Kortom, overstap geslaagd.

Waarom dan die SMS over “nieuwe maand is ingegaan”? 

(NB: ik ben tevreden over jullie en hou mijn 3-in-1 wel aan, maar ik heb een passender abonnement gevonden. Bedankt voor jullie service!).

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 4 november 2019, 19:19

Goedenavond @flevoleven, jammer om te horen dat je met je mobiele contract bent overgestapt, maar als dat een beter passend aanbod is, is dat heel begrijpelijk :slight_smile: Ook fijn om te horen dat je verder heel tevreden bent en je pakket voor thuis nog bij ons blijft.

Ik begrijp dat alles goed gegaan is met de overstap van je mobiele abonnement, op de sms over de start van de nieuwe maand na. Dat is inderdaad een beetje gek. Het klinkt alsof die sms de overstap net gekruist of gemist heeft, waardoor je het nog wel ontvangen hebt. Als je dat prettig vindt, kijk ik het voor je na! Vul je voor mij dan je mobiele nummer, postcode en huisnummer  in je forumprofiel in?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Goedenavond @flevoleven, jammer om te horen dat je met je mobiele contract bent overgestapt, maar als dat een beter passend aanbod is, is dat heel begrijpelijk :slight_smile: Ook fijn om te horen dat je verder heel tevreden bent en je pakket voor thuis nog bij ons blijft.

Ik begrijp dat alles goed gegaan is met de overstap van je mobiele abonnement, op de sms over de start van de nieuwe maand na. Dat is inderdaad een beetje gek. Het klinkt alsof die sms de overstap net gekruist of gemist heeft, waardoor je het nog wel ontvangen hebt. Als je dat prettig vindt, kijk ik het voor je na! Vul je voor mij dan je mobiele nummer, postcode en huisnummer  in je forumprofiel in?

Reputatie 1

Bedankt voor de reactie! Ik heb mijn forumprofiel inmiddels aangevuld. Het gekke is dat ik normaliter die sms altijd op de 15e krijg en nu op de 4e. 

Reputatie 8
Badge +9

@flevoleven Geen probleem! Dankjewel voor het invullen van je gegevens. Ik heb er naar gekeken en zie inderdaad dat je abonnement gestopt is, zoals de bedoeling was. Het lijkt erop dat de sms per abuis verstuurd is toen het abonnement gestopt werd. Excuus voor de verwarring. Mocht je nog vragen hebben, laat het me gerust weten.

Reageer