Sim only acctivatie.

• 19 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 2074 keer bekeken

Badge
Hallo,

Sinds dinsdag heb ik mijn sim only geactiveerd maar met mijn mobiel heb ik nog steeds ' geen service' . Tijdens de activatie van de simkaart stond er echter wel dat hij geactiveerd is. De klantenservice heb ik ook meerdere keren gebeld maar konden mij niet verder helpen & bij de telfort winkelen konden ze ook niks voor mij doen omdat het systeem eruit lag/ ligt. Ik kan nu al een week niet bellen, sms'en en internetten op mijn mobiel wat natuurlijk erg onhandig is & ik betaal wel gewoon voor mijn abonnement. Hoe kan ik wel verbinding krijgen met het kpn netwerk & kan ik zien of mijn simkaart daadwerkelijk is geactiveerd?

mvg.
Mirjam

5 reacties

Badge +2
Sowieso beginnen met het toestel opnieuw uit te zetten en daarna weer aan. Daarnaast proberen de simkaart in een ander toestel te stoppen, aanzetten, uitzetten en opnieuw weer in het toestel wat je zelf wilt gebruiken. Wat is er terug te vinden via Mijn Telfort?
Badge
Dat heb ik uiteraard al wel meerdere keren geprobeerd. Niks helpt. Op mijn telfort kan ik niet inloggen, hij geeft steeds aan dat het niet mogelijk is
Hallo Mirjam (en de rest)

ik heb min of meer hetzelfde probleem.

Vrijdag 12 oktober jl. is mijn sim only simkaart bezorgd, en mijn abonnement van start gegaan. Tot op heden kan ik mijn simkaart nog steeds niet activeren en er dus nog steeds geen gebruik van maken. Heel irritant!
Vrijwel elke dag met de klantenservice gebeld en telkens iets anders gehoord waaronder;

- dat het telefoonnummer van mijn nieuwe simkaart zou bij ene mevr. Theunissen geregistreerd staan
- ik me zou moeten laten doorverbinden met de Technische Dienst, wat naderhand helemaal niet blijkt te kunnen
- dat er een probleem is met registratie / activatie van simkaarten bij telfort zelf en dat dit binnen 48 uur zou worden opgelost (werd mij donderdagmiddag verteld). Gegevens wilde de klantenservicemedewerker niet met mij nalopen, ik zou mijn telefoon meerdere keren per dag aan en uit moeten zetten, en dan zou ik vanzelf wel zien of mijn simkaart zou werken..

Die 48uur zijn inmiddels al lang voorbij en nog steeds kan ik niet bellen of gebeld worden met mijn nieuwe simkaart. Op de vraag hoe het met de abonnementskosten zit (aangezien het abonnement wel al loopt en ik er nog steeds geen gebruik van kan maken) zij de vrouwelijke klantenservicemedewerker mij doodleuk: Maar mevrouw.. de minuten die u vandaag en de afgelopen dagen niet heeft gebruikt kunt u toch gebruiken zodra uw simkaart het wel doet....

Inmiddels vraag ik het me nog af of de klantenserice (blijven) bellen me helpt bij het bereiken van mijn doel: een actieve simkaart zodat ik ermee kan bellen en gebeld kan worden. Gegevens worden niet met me nagelopen op juistheid en dat het nummer dat ik gekregen heb wellicht tot ene mevrouw theunissen behoort maakt ook niet veel indruk.. gewoon wachten tot de simkaart het doet en dan iemand in je directe omgeving bellen om zo je eigen nummer te achterhalen.

Begrijp me goed nooit problemen gehad met Telfort Prepaid, zelfs zeer tevreden. Nu vraag i me echter af of ik e wel goed aan heb gedaan om bij Telfort een SimOnly af te sluiten.
Medewerkers van de klantenservice zijn niet klantvriendelijk en behulpzaam, soms zelfs bot en tonen weinig tot geen begrip. Heel jammer! Er zitten ook prettige, vriendelijke mensen bij, maar de afgelopen dagen heb ik hun (helaas) niet aan de lijn gehad...

Kwestie van afwachten... Telefoon uit en aan blijven zetten... Hopen dat het snel wordt opgelost, voordat de eerste afschrijving is geweest en we toch betalen voor iets dat we niet hebben kunnen gebruiken
Net opnieuw met de klantenservice gebeld en eindelijk een heel vriendelijk meisje aan de telefoon gehad! Sommige simkaarten kunnen nog steeds niet geactiveerd worden, degenen die dit betreft zullen per mail benaderd worden en krijgen een nieuwe simkaart aangetekend opgestuurd!
Abonnement gaat pas van start zodra je simkaart geactiveerd is!

Ze kunnen het dus wel bij de Telfort Klantenservice!
Hallo Mirjam (en de rest)

ik heb min of meer hetzelfde probleem.

Vrijdag 12 oktober jl. is mijn sim only simkaart bezorgd, en mijn abonnement van start gegaan. Tot op heden kan ik mijn simkaart nog steeds niet activeren en er dus nog steeds geen gebruik van maken. Heel irritant!
Vrijwel elke dag met de klantenservice gebeld en telkens iets anders gehoord waaronder;

- dat het telefoonnummer van mijn nieuwe simkaart zou bij ene mevr. Theunissen geregistreerd staan
- ik me zou moeten laten doorverbinden met de Technische Dienst, wat naderhand helemaal niet blijkt te kunnen
- dat er een probleem is met registratie / activatie van simkaarten bij telfort zelf en dat dit binnen 48 uur zou worden opgelost (werd mij donderdagmiddag verteld). Gegevens wilde de klantenservicemedewerker niet met mij nalopen, ik zou mijn telefoon meerdere keren per dag aan en uit moeten zetten, en dan zou ik vanzelf wel zien of mijn simkaart zou werken..

Die 48uur zijn inmiddels al lang voorbij en nog steeds kan ik niet bellen of gebeld worden met mijn nieuwe simkaart. Op de vraag hoe het met de abonnementskosten zit (aangezien het abonnement wel al loopt en ik er nog steeds geen gebruik van kan maken) zij de vrouwelijke klantenservicemedewerker mij doodleuk: Maar mevrouw.. de minuten die u vandaag en de afgelopen dagen niet heeft gebruikt kunt u toch gebruiken zodra uw simkaart het wel doet....

Inmiddels vraag ik het me nog af of de klantenserice (blijven) bellen me helpt bij het bereiken van mijn doel: een actieve simkaart zodat ik ermee kan bellen en gebeld kan worden. Gegevens worden niet met me nagelopen op juistheid en dat het nummer dat ik gekregen heb wellicht tot ene mevrouw theunissen behoort maakt ook niet veel indruk.. gewoon wachten tot de simkaart het doet en dan iemand in je directe omgeving bellen om zo je eigen nummer te achterhalen.

Begrijp me goed nooit problemen gehad met Telfort Prepaid, zelfs zeer tevreden. Nu vraag i me echter af of ik e wel goed aan heb gedaan om bij Telfort een SimOnly af te sluiten.
Medewerkers van de klantenservice zijn niet klantvriendelijk en behulpzaam, soms zelfs bot en tonen weinig tot geen begrip. Heel jammer! Er zitten ook prettige, vriendelijke mensen bij, maar de afgelopen dagen heb ik hun (helaas) niet aan de lijn gehad...

Kwestie van afwachten... Telefoon uit en aan blijven zetten... Hopen dat het snel wordt opgelost, voordat de eerste afschrijving is geweest en we toch betalen voor iets dat we niet hebben kunnen gebruiken
Sim only bij Telfort is een ramp. Ik ben al weer vijf jaar een tevreden gebruiker van Telfort internet en bellen. Vorige week iTV gekregen van Telfort. Prima loopt als een trein. Zelfde week sim only voor iPhone aangevraagd en wat denk je? Ik ben geweigerd vanwege krediet info externe bronnen. En ze kennen me al vijf jaar! Nou vraag ik je. Ik ga niet bedelen, Telfort je bekijkt het maar.

Reageer