Sim Only abonnement uitbreiden

• 31 oktober 2012
  • 14 reacties
  • 3985 keer bekeken

Ik heb momenteel een simonly met 300 minuten en 100 sms, nu zou ik ook graag internet erbij willen, maar mijn abbo loopt nog tot feb. 2014, is er een mogelijkheid dat ik mijn huidige abbo uitbreid met 500mb internet, zoals nu op jullie site staat, dus 300 minuten, 100 sms en dan 500mb internet voor 15 euro? Het is niet erg als dat inhoudt dat ik opnieuw 2 jaar tegaan heb, hoor wel wat er mogelijk is...

Groetjes,
Evalien

14 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Evalien,

Graag kijk ik dit verder voor u na. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Denise
@Evalien,

U heeft geen recht op deze korting. De bundel zal voor u dan €11,13 bedragen.
Heb ik u zo voldoende geïnformeerd?

Denise

Nee niet helemaal, waarom moet ik 11,13 euro betalen want er staat toch 8.08 euro inclusief de korting, ik zou daarzelf vanuit gegaan zijn als ik niet iemand hier op het forum over heb zien klagen. Overigens vind ik het ook zeer mislijdend aangezien bij de andere keuze's die je kan kiezen omtrent de internetbundels de korting niet wordt vermeld, zou graag hierover verdere uitleg krijgen, waarom ik het niet krijg voor 8.08 euro.
Reputatie 8
Badge +15
@Denise
surf&mail 1 GB
Prijs per maand € 11,13 (€ 8,08 incl. korting)
Datalimiet 1 GB
Downloadsnelheid tot 3,6 Mbit/s
Uploadsnelheidtot 384 Kbit/s

Jouw reactie of ze nu € 11,13 of € 8,08 incl. korting betaalt:

Is dit niet zeer onduidelijk en roept vragen op bij de klanten?
Ik zou er ook vanuit gaan dat ik het voor € 8,08 zou krijgen want ik zie nergens extra informatie staan dat je het niet krijgt als je de bundel activeer terwijl je abonnement al loopt.
zucht !..... sorry voor me onduidelijkheid!..  :)  .....

en ik hoop dat het nu wel goed duidelijk voor je is! (ik wist niet eens dat je de oude telfort abbonement gebruikte trouwens,)
Reputatie 3
Badge +1
@Evalien,

Heb ik u zo voldoende geïnformeerd?

Denise
@Evalien,

U geeft aan dat u een nieuwe bundel wil toevoegen aan uw abonnement. De korting op uw sms- en belbundel vervalt hierbij niet. Er wordt namelijk geen wijziging doorgevoerd op een bestaande bundel.
Het is niet mogelijk om gebruik te maken van een van de acties op de website. Dit is namelijk een totaalpakket en u voegt slechts een bundel toe. Via Mijn Telfort kunt u een databundel toevoegen, daar ziet u ook de prijs die voor u geldt.

Denise

Bedankt voor de opheldering, maar welke prijs komt er bij mij als ik het volgende neem (11,13 euro of 8,08 euro)? Want dit is voor mij niet duidelijk, aangezien ik hier op het forum al iemand ben tegengekomen die precies deze databundel heeft genomen en er vanuit ging dat hij 8.08 euro ging betalen, maar toch 11,13 euro moest betalen toen hij zijn factuur kreeg.

surf&mail 1 GB
Datalimiet 1 GB

Groetjes,
Evalien
Reputatie 3
Badge +1
@Evalien,

U geeft aan dat u een nieuwe bundel wil toevoegen aan uw abonnement. De korting op uw sms- en belbundel vervalt hierbij niet. Er wordt namelijk geen wijziging doorgevoerd op een bestaande bundel.
Het is niet mogelijk om gebruik te maken van een van de acties op de website. Dit is namelijk een totaalpakket en u voegt slechts een bundel toe. Via Mijn Telfort kunt u een databundel toevoegen, daar ziet u ook de prijs die voor u geldt.

Denise
Reputatie 8
Badge +15
Hoi Evalien
De korting komt niet te vervallen omdat je geen wijziging doet op een bestaande bundel
Je voegt alleen een bundel toe en je betaalt de tarieven uit [post=304284] je vorige bericht[/post].
Begin nu toch te twijfelen ofdat ik me korting gaat verliezen als ik een internetbundel erbij neemt?
Want in de link van Kees-Jan staat dat de korting blijft behouden voor simonly's, maar als ik naar de voorwaarden gaat kijken van mijn eigen simonly dan kom ik het volgende tegen, wat is het nou? :-)

Telfort sim only tarieven vanaf 1 juli 2011 tot 9 januari 2012

Aanvullende voorwaarden:

• Alle tarieven zijn in euro's en inclusief 21% btw.
  • Het tarief van uw abonnement of bundel wordt jaarlijks op 1 juli verhoogd volgens de CBS Consumentenprijsindex over het voorgaande kalenderjaar. De aanpassing geldt uitsluitend als op die datum meer dan 3 maanden van uw contractstermijn verstreken zijn. Meer informatie? Kijk op telfort.nl/inflatiecorrectie.
  • Kijk voor het meest recente overzicht van alle voorwaarden op telfort.nl.
  • Telfort behoudt zich het recht voor de tarieven en voorwaarden te wijzigen.
  • Het is mogelijk uw bundel te verhogen. Op telfort.nl vindt u de voorwaarden voor het wijzigen van een bundel.
  • Het is niet mogelijk om een bundel te verlagen tijdens de minimale contractperiode, tenzij schriftelijk overeengekomen met Telfort. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn, bijvoorbeeld een afkoopsom vanwege de beëindiging van uw oude bundel.
  • Als u tijdens de minimale contractperiode uw bundel verhoogt, is het mogelijk deze verhoging later ongedaan te maken.
  • Na het einde van de minimale contractperiode is het mogelijk om uw bundel te verlagen.
  • Uw korting komt te vervallen als u overstapt naar een andere bundel of een ander abonnement.
  • De hier vermelde tarieven zijn geldig binnen Nederland, tenzij anders vermeld.
  • Let op: op deze tarieven kunnen promoties en specifieke kortingen van toepassing zijn. Vraag de verkoper naar de actuele tarieven.
  • Kijk op telfort.nl/tarieven voor meer informatie.
Je kan ook, gewoon op je PC of via WiFi op je mobiel, inloggen in "Mijn Telfort mobiel" : https://www.telfort.nl/mijntelfort/mobiel/

Geboren-in-1998 bedoelt dat je als gebruikersnaam je mobiele telefoonnummer kan gebruiken en dat je voor het inloggen ook je wachtwoord moet gebruiken.

even als waarschuwing, kijk even in deze recente post: https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/telfort-belbundel-telfort-abonnement-vervalt-de-korting-bundel-wijziging-28660/#post301248

Aha bedankt voor de duidelijkheid 🙂, heb het ondertussen op verschillende manieren geprobeerd en dan bedoel ik het inloggen, maar als ik het stappenplan volgt dan kom ik helaas niet uit op de optie die "Geboren-in-1998" verteld, krijg alleen de keuze uit het volgende (als ik dus op mijn abbonement en daarna op internetbundel wijzigen drukt):

Huidige internetbundel
Internetbundel: Geen internetbundel

Nieuwe internetbundel:

surf&mail 200 MB
Prijs per maand € 7,07
Datalimiet 200 MB
Downloadsnelheid tot 1 Mbit/s

surf&mail 1 GB
Datalimiet 1 GB

surf&mail 1,5 GB
Prijs per maand € 16,21
Datalimiet1,5 GB

surf&mail BlackBerry 1 GB
Prijs per maand € 16,21
Datalimiet 1 GB

Omtrent die waarschuwing daar heb ik toch geen last van met mijn simonly abbonement? Oftewel mijn 300 minuten en 100 sms blijven toch gewoon die korting behouden?
Reputatie 8
Badge +17
Je kan ook, gewoon op je PC of via WiFi op je mobiel, inloggen in "Mijn Telfort mobiel" : https://www.telfort.nl/mijntelfort/mobiel/

Geboren-in-1998 bedoelt dat je als gebruikersnaam je mobiele telefoonnummer kan gebruiken en dat je voor het inloggen ook je wachtwoord moet gebruiken.

even als waarschuwing, kijk even in deze recente post: https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/telfort-belbundel-telfort-abonnement-vervalt-de-korting-bundel-wijziging-28660/#post301248
@Geboren-in-1998 :

Wie moet ik nou geloven?

Als ik via de pc inlog bij MIJN TELFORT ben ik zojuist achtergekomen dan kan ik inderdaad internet kiezen, maar dat is nog met de oude internetabbo's en dat is behoorlijk prijzig.
Nu ingaande op jouw 1ste regel " log met je mobiele telfort nummer in bij 'mijn telfort mobiel' en typ ook daarna je wachtwoord in", ik log dus eerst in en daarna moet ik me wachtwoord nogmaals intypen????? Snap ik niet helemaal...
De rest van je punten begrijp ik wel, maar wat zijn de kosten voor die 500mb per maand dan? En hoe weet je dat dit werkt? Want ik heb momenteel geen internet, dus als ik nu met mijn simkaart op het internet gaat kost me dat ook geld toch? Of kan ik dit ook doen via WIFI?

Sorry voor mijn vele vragen, maar is voor mij ook allemaal nieuw :-)

Groetjes,
Evalien
Haay evalien!! ;D

Dit is de eerste keer dat ik iemand echt help!! dus ik hoop dat dit lukt!!

Ik leg in stappenplan uit hoe je die 500 mb kan krijgen! dus hier komt het!

1. log met je mobiele telfort nummer in bij 'mijn telfort mobiel' en typ ook daarna je wachtwoord in
2. je bent nu ingelogd op jouw account! en als het goed is zie je 'mijn abbonement' of 'abbonement wijzigen staan' klik dus daarop!
3. Eenmaal op dat geklikt zie je dat je je belbundel sms bundel of internet bundel kan wijzigen, in dit geval is het dus internetbundel
4. ga naar internetbundel en je ziet dus wijzigen staan en klik daarop!
5. selecteer daarna de 500 mb

LET WEL! ALS JE EENMAAL DIE 500 MB EROP HEBT GEKLIKT EN BEVESTIGT HET. DAT BETEKEND DUS DAT JE DAARNA JE ABBONEMENT NIET OMLAAG KAN AANPASSEN!!!

Zou je daarna alsjeblieft dus ook daarna een terugkoppeling kunnen terug schrijven zodat iedereen het weet hoe het is gegaan?? (:

bij voorbaat dank!!

Xxx geboren-in-1998
Reputatie 8
Badge +15
Hoi Evalien
Wat jij wilt is helaas niet mogelijk 😞 .
Je hebt wel de mogelijkheid om aan je bestaande abonnement een internetbundel toe te voegen.

Reageer