beantwoord

Sim only abonnement

• 19 september 2020
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn sim only abonnement bij Youfone loopt af. Ik wilde eens kijken of een abonnement bij Telfort misschien een optie is. Maar daar kom ik echt niet uit. Pakketkortingen, dubbele data, en doorverwijzing naar KPN die weer korting geeft, maar die dan weer niet gelden als je Telfort-klant bent: kortom een en al onduidelijkheid. Zeg nou gewoon wat ik moet betalen voor 5 GB of 10 GB met 100 bel/sms-minuten (wie sms’t er trouwens nog?)

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 september 2020, 09:49

Hoi @JanTK, wat jimny zegt kan ik ook bevestigen. Sinds 26 januari is Telfort geen mobiele provider meer, alle actieve abonnementen zijn toen overgezet naar KPN en op dit moment zijn we ook bezig met de Telfort Thuis pakketten overzetten.

Op de website van KPN kan je kijken naar de mogelijkheden voor Sim Only :slight_smile:

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @JanTK, wat jimny zegt kan ik ook bevestigen. Sinds 26 januari is Telfort geen mobiele provider meer, alle actieve abonnementen zijn toen overgezet naar KPN en op dit moment zijn we ook bezig met de Telfort Thuis pakketten overzetten.

Op de website van KPN kan je kijken naar de mogelijkheden voor Sim Only :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +18

Telfort heeft geen sim only abonnementen meer omdat die allemaal zijn overgegaan naar KPN  en daarom alleen nog nieuwe sim only abonnementen bij Kpn af te sluiten zijn

Reageer