Sim Only abonnement

• 26 september 2012
  • 4 reacties
  • 2235 keer bekeken

Hallo,

Ik heb interesse in de Sim Only met 300 min, 100 sms, 500 mb voor 1 jaar a 16 euro p.m.
Heb hier nog een aantal aanvullende vragen over:

1. Zijn de resterende min. 1 maand mee te nemen?
2. Gaan de belminuten in het buitenland ook uit deze bundel?
3. Dezelfde vraag geldt voor de internetbundel in het buitenland?
4. Ik heb een Nano simkaart nodig (iPhone 5) maar zie niet dat deze ook geleverd kan worden i.c.m. dit abonnement. Klopt dat?
5. Klopt het dat je geen bundel kan afsluiten voor bv 1 maand voor internet in het buitenland (kan bij huidige provider wel (T-Mobile))?

Mvg,

Maarten Kurpershoek

4 reacties

Beste Denise,

Duidelijk en snel antwoord.

Hartelijk dank.

Groet 123JAN456
Hallo,

Ik wil een simonly abonnement nemen bij Telfort.

Kan ik dan probleemloos bellen en gebeld worde in het buitenland?

Bij voorbaat dank voor een spoedige antwoord.

Groet,

123JAN456
Badge +2
@mkur,

1. Zijn de resterende min. 1 maand mee te nemen?

Resterende belminuten worden niet meegenomen naar de volgende factuurmaand.

2. Gaan de belminuten in het buitenland ook uit deze bundel? 3. Dezelfde vraag geldt voor de internetbundel in het buitenland?

In het buitenland gelden afwijkende tarieven.

4. Ik heb een Nano simkaart nodig (iPhone 5) maar zie niet dat deze ook geleverd kan worden i.c.m. dit abonnement. Klopt dat?

De nano simkaart kunt u binnenkort los bestellen. Wij streven ernaar deze zo spoedig mogelijk aan te kunnen bieden.

5. Klopt het dat je geen bundel kan afsluiten voor bv 1 maand voor internet in het buitenland (kan bij huidige provider wel (T-Mobile))?

Dat klopt, wij bieden geen aparte bundels aan voor het gebruik van uw mobiel in het buitenland. U kunt bijvoorbeeld wel een verbruikslimiet voor mobiel internet instellen.

Daphne
Reputatie 3
Badge +1
@123JAN456,

Welkom op het forum!
Naar het buitenland bellen en in het buitenland gebeld worden is geen probleem bij Telfort.
Het is alleen niet mogelijk om naar Colombia en Pakistan te bellen.
De kosten voor het bellen naar het buitenland vallen niet binnen de belbundel.
Weet je zo voldoende?

Denise

Reageer