Sim only abonnement

  • 30 mei 2012
  • 1 reactie
  • 1639 keer bekeken

Badge
Per 28 mei heb ik mijn abonnement verlengd en veranderd in sim only met 500 smsjes, 300 belminuten en ZONDER internet. Om 12 uur 's nachts keek ik verwachtingsvol naar het scherm van mijn mobieltje, in de veronderstelling dat de apps die op internet draaiden zouden VERDWIJNEN. Immers .. ik zou geen internet meer hebben. Echter .. de hele 28ste mei bleef Nu. nl gewoon doordraaien. Ik begon aan mezelf te twijfelen .. dacht dat mijn nieuwe abo mss per de 29ste zou ingaan? Maar ook op de 29ste nog gewoon internet, terwijl op mijn account duidelijk stond vermeld dat ik géén internet had. Nu zie ik dat ik BUITEN de bundel internet gebruikt heb. Het gaat om een minieme hoeveelheid, maar tóch zou ik het belachelijk vinden dat ik daarvoor zou moeten betalen. Immers .. IK heb niet de optie om internet af te sluiten. Ik ga een kontrakt aan voor minuten en smsjes. Dan mag ik toch verwachten dat de aanbieder (Telfort dus) ervoor zorgt dat er geen ándere mogelijkheden meer voor me zijn. Als ik bij Appie brood koop, krijg ik er toch ook niet ongevraagd beleg bij en moet dat dan betalen? Dus bij deze mijn vraag .. moet ik nu opdraaien voor het in gebreke blijven van Telfort of wordt het alsnog opgelost achter de schermen? Ondertussen heb ik internet via wifi, dus zou ik zélf al het probleem hebben verholpen, maar desondanks blijf ik het belachelijk vinden dat je iets afsluit en het tóch doorgaat. Graag een reactie hierop.
Bvd.

1 reactie

Badge
Vervelend dat mobiel internet nog werkt, terwijl dat niet zo zou moeten zijn. Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Reageer