beantwoord

Sim-Only abbonnement en overgang naar KPN?

• 13 januari 2020
  • 10 reacties
  • 266 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Ik heb sinds januari 2019 een maandelijks opzegbaar sim-only abbo bij Telfort, met 10GB data en onbeperkt bellen/sms’en. Ik betaal hier 20 euro per maand voor. Nu met de overgang naar KPN weet ik niet zo goed wat ik moet doen; ik zag dat hetzelfde abbo bij KPN 30 euro per maand is, da's wel ietsje meer.

Kan ik gewoon dit abonnement houden? Ook omdat ik dus een maandelijks opzegbaar abonnement heb?

Het liefst houd ik het zoals het is, omdat dit gewoon een prima abonnement is, maar ik weet dus niet of dat kan met de overgang naar KPN. Ik heb verder ook nog geen mail hierover gehad, zoals ik op het forum wel lees, maar die zijn vaak geldig voor 1 of 2 jaar lopende abonnementen.

Ik hoor graag jullie advies!

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 januari 2020, 10:04

Hoi @rws86, welkom op het forum. Je vraag is zo te zien al beantwoord door jimny en Galdor, wat zij zeggen klopt helemaal. Iedereen krijgt een e-mailbericht waarin wordt aangegeven wat jouw abonnement zal worden bij KPN. Als je dat bericht nog niet hebt gehad zal deze nog komen, het kan ook zijn dat deze in een Junk of Spam map is gekomen. 

In het centrale topic over onze samensmelting met KPN wordt dit ook uitgelegd en worden nog meer mogelijke vragen beantwoord. Weet je daarmee voldoende?

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Je huidige abonnement houd je gewoon als het overgaat naar KPN met alle voordelen die je nu ook hebt

Reputatie 1

Alright, thanks!

Je zal nog wel een bericht krijgen wat KPN jou gaat bieden wacht dat even af. Dat zal voor een maandelijks opzegbaar abonnement niks anders zijn dan voor andere klanten.

Zoals Jimny al schrijft hoort er niks te veranderen in jou nadeel.

Reputatie 1

Dank voor je reactie!

Reputatie 8
Badge +18

Tot nu toe is het echt niet duidelijk of KPN wel of niet een aanbieding gaat doen nadat de Telfort mobiel klanten naar KPN worden overgezet, maar mocht dat wel zo zijn goed afwegen wat je gaat doen en daar beslis je zelf over 

Tot nu toe is het echt niet duidelijk of KPN wel of niet een aanbieding gaat doen nadat de Telfort mobiel klanten naar KPN worden overgezet, maar mocht dat wel zo zijn goed afwegen wat je gaat doen en daar beslis je zelf over 

Er zal naar ik verwacht geen speciale aanbieding komen of bedoel je dat niet?

Ik bedoel met aanbod de mail over de migratie waar het huidige Telfort abonnement in staat en de tegenhanger onder de KPN vlag.

Ps @rws86  je hebt geen Telfort thuis internet en TV? Dan kost het bij KPN €25,00  voor datzelfde bedrag kan je tijdelijk 20Mb bestellen. 

Even uit intresse wat was jou reden om extra te betalen voor maandelijks opzegbaar?

Reputatie 1

Dank voor het meedenken!

Ik heb alleen mobiel van Telfort. Reden om het maandelijks te doen is omdat ik in m’n huis bij andere aanbieders 0 bereik had, dus ik wilde eerst zeker weten dat ik wel gewoon kon bellen voor ik vast zat aan een langdurig contract. Daarnaast vind ik de flexibiliteit van een dergelijk contract wel fijn, dus heb ik het nadat ik wist dat ik gewoon kan bellen niet meer veranderd.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @rws86, welkom op het forum. Je vraag is zo te zien al beantwoord door jimny en Galdor, wat zij zeggen klopt helemaal. Iedereen krijgt een e-mailbericht waarin wordt aangegeven wat jouw abonnement zal worden bij KPN. Als je dat bericht nog niet hebt gehad zal deze nog komen, het kan ook zijn dat deze in een Junk of Spam map is gekomen. 

In het centrale topic over onze samensmelting met KPN wordt dit ook uitgelegd en worden nog meer mogelijke vragen beantwoord. Weet je daarmee voldoende?

Reputatie 1

Yes, dank. Toevallig gisteren mail gehad over de omzetting, geen gekke dingen!

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @rws86, fijn dat je de bevestiging toevallig gekregen hebt. De overzetting zal over 11 dagen dan helemaal volgens verwachting gaan :slight_smile:  
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reageer