beantwoord

Sim only abbonement loopt af

• 31 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Mijn sim only abbonement van 2 jaar loopt af.

Moet ik deze nu verlengen? of loop dit automatisch door als ik niks doe?

icon

Beste antwoord door Galdor68 31 oktober 2019, 10:37

Als je niks doet loopt deze gewoon door. Je hoeft niks te verlengen, verlengen beter gezegd een nieuw abonnement afsluiten is alleen nuttig als je iets wil veranderen wat financieel voordelig is ten opzichte van je huidige bundel. Wat afloopt is je contractuele periode van 24 maanden waarin je niet zonder gevolgen mag overstappen. Na die tijd ben je vrij om te blijven of over te stappen dit laatste met een maand bedenktijd.

Bekijk reactie

2 reacties

Als je niks doet loopt deze gewoon door. Je hoeft niks te verlengen, verlengen beter gezegd een nieuw abonnement afsluiten is alleen nuttig als je iets wil veranderen wat financieel voordelig is ten opzichte van je huidige bundel. Wat afloopt is je contractuele periode van 24 maanden waarin je niet zonder gevolgen mag overstappen. Na die tijd ben je vrij om te blijven of over te stappen dit laatste met een maand bedenktijd.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @mikie, ik zie dat Galdor68 je vraag al volledig hebt beantwoord. Ik heb daar niets aan toe te voegen. 

Mocht je nog andere vragen hebben, over een eventuele verlenging bijvoorbeeld dan horen wij dat graag. 

Reageer