beantwoord

Sim only

  • 6 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 177 keer bekeken

Reputatie 1
Gisteren sim only besteld. Aangezien ik klant ben bij Telfort, heb ik de combicheck gedaan.
Hier werd aangegeven dat ik in aanmerking kom. Dus besteld.
Nu zag ik daar niets over aansluitkosten van 20 euro staan.
Dit staat echter wel in de mail die in na tijd ontvangen heb. Als ik hier op de link klik van mijn bestelling staat er aansluitkosten 20 euro. Heb ik iets over het hoofd gezien?
Vind het een beetje vreemd allemaal.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 9 augustus 2018, 11:23

Gisteren sim only besteld. Aangezien ik klant ben bij Telfort, heb ik de combicheck gedaan.
Hier werd aangegeven dat ik in aanmerking kom. Dus besteld.
Nu zag ik daar niets over aansluitkosten van 20 euro staan.
Dit staat echter wel in de mail die in na tijd ontvangen heb. Als ik hier op de link klik van mijn bestelling staat er aansluitkosten 20 euro. Heb ik iets over het hoofd gezien?
Vind het een beetje vreemd allemaal.


Dag Jan, welkom op het forum. Ik heb het voor je nagekeken. Alles staat goed, het mailtje dat je krijgt is een standaardmail, dit staat echter wel goed in je contract verwerkt die je later ook als bijlage hebt gekregen. Daar staat ook netjes Aansluitkosten € 0,-.

Hier hetzelfde. Heb er al via Twitter DM kontakt over gehad. Persoonlijk vind ik het best slordig als er in de mail van de bestelling staat dat er geen eenmalige kosten ze wel gefaktureerd worden. En waarom het niet gelijk gecorrigeerd kan worden is nog vreemder.

Ik zie dat dit bij jou niet goed is gegaan, inmiddels wel gecorrigeerd. Ik ga dit als voorbeeld meenemen om te kijken waarom dit toch mis is gegaan, mijn excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als bestaande klant betaal je geen aansluitkosten, heb je het abo via een andere aanbieder bv belsimpel besteld.
Mocht het zo zijn dat het wel in rekening wordt gebracht op de1e factuur dan wordt het op de eerstvolgende factuur verrekend
Reputatie 5
Badge +8
Hi Jan, wat jimny zegt klopt helemaal. Ben dan ook benieuwd hoe/waar je de bestelling hebt geplaatst.
Reputatie 1
Gewoon via de site van Telfort besteld.
Reputatie 2
Hier hetzelfde. Heb er al via Twitter DM kontakt over gehad. Persoonlijk vind ik het best slordig als er in de mail van de bestelling staat dat er geen eenmalige kosten ze wel gefaktureerd worden. En waarom het niet gelijk gecorrigeerd kan worden is nog vreemder.
Reputatie 5
Badge +8
Gisteren sim only besteld. Aangezien ik klant ben bij Telfort, heb ik de combicheck gedaan.
Hier werd aangegeven dat ik in aanmerking kom. Dus besteld.
Nu zag ik daar niets over aansluitkosten van 20 euro staan.
Dit staat echter wel in de mail die in na tijd ontvangen heb. Als ik hier op de link klik van mijn bestelling staat er aansluitkosten 20 euro. Heb ik iets over het hoofd gezien?
Vind het een beetje vreemd allemaal.


Dag Jan, welkom op het forum. Ik heb het voor je nagekeken. Alles staat goed, het mailtje dat je krijgt is een standaardmail, dit staat echter wel goed in je contract verwerkt die je later ook als bijlage hebt gekregen. Daar staat ook netjes Aansluitkosten € 0,-.

Hier hetzelfde. Heb er al via Twitter DM kontakt over gehad. Persoonlijk vind ik het best slordig als er in de mail van de bestelling staat dat er geen eenmalige kosten ze wel gefaktureerd worden. En waarom het niet gelijk gecorrigeerd kan worden is nog vreemder.

Ik zie dat dit bij jou niet goed is gegaan, inmiddels wel gecorrigeerd. Ik ga dit als voorbeeld meenemen om te kijken waarom dit toch mis is gegaan, mijn excuses voor het ongemak.

Reageer