SIM kaart stopt ermee

• 21 juli 2012
  • 6 reacties
  • 2410 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
 In juni heb ik een nieuwe SIM-kaart ontvangen omdat de oude stuk zou zijn, dit ontdekte ik nadat ik de SIM-kaart van het ene in het andere toestel plaatste.
Sinds gisteren heb ik geen ontvangst meer met de SIM kaart. Ik ben op dit moment in Spanje dus is het zowiezo al moeilijk om contact te leggen met Telfort.
Tot gisterenochtend had ik gewoon ontvangst via Movistar, plotseling begon het toestel te zoeken naar een provider en kreeg ik de melding dat er geen service is. Ik heb vandaag een andere SIM kaart in mijn toestel geprobeerd en die doet het wel. De SIM van mij doet het in een ander toestel niet.
nummer SIM xxx, Telefoonnummer xxx.
Ik heb een iphone 3 en ik heb de netwerkinstellingen al herstelt, maar dat helpt niet. Ook handmatig kan ik geen provider instellen.
Kunt u mij aub helpen? mijn email is xxxx

6 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik wil een wijziging aanbrengen in mijn topic, hoe doeje dat?
Badge +1

Ik wil een wijziging aanbrengen in mijn topic, hoe doeje dat?

Heb even gekeken maar kan niet vinden hoe je dat naderhand doet .

Wel tijdens het plaatsen heb je de kans om tecorrigeren, met tijd beperking.

Het zelfde geld voor attachments zoals ik merkte, moest ook een foutje weghalen,
ging niet, dus heb ikallesweggehaald en opnieuw geplaats, deze keer:D zonder defout.

Ja is erg vervelend, je kan een mod een berichtje sturen, om eea opteschonen, maar is
nu wel aan de late kant, goedkijken en altijd jebewust blijven dat nergens :mad: iets prive is,
zeker niet op publieke fora.
Badge +2
@nicole34,

Zojuist is de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. U dient het toestel uit en aan te zetten. Graag lezen wij van u of het werkt. Succes!

Daphne
Reputatie 1
Badge
@nicole34,

Zojuist is de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. U dient het toestel uit en aan te zetten. Graag lezen wij van u of het werkt. Succes!

Daphne

Ik heb het toestel aan en uit gezet maar mijn toegangscode wordt niet geaccepteerd. nu is de iphone 5 minuten geblokkeerd. is de toegangscode ook gewijzigd?
Badge +2
@nicole34,

Los van een reset op het netwerk, zijn geen wijzigingen uitgevoerd.

Daphne
Reputatie 1
Badge
Bedankt, alles doet het weer.
🙂

Reageer