beantwoord

Sim kaart kwijt / adres gegevens wijzigen

• 9 september 2019
  • 9 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik ben mijn SIM kaart kwijt geraakt en derhalve wil ik een nieuwe aanvragen. Echter, mijn adresgegevens in Mijn Telfort kloppen niet meer omdat ik ben verhuisd, maar om die te wijzigen moet ik een SMS code invullen. Die heb ik dus niet, omdat ik mijn SIM kaartje niet meer heb. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 september 2019, 16:45

Hoi Alexandra, ik heb de gegevens ingevuld. Hopelijk is dit afdoende, zo niet dan hoor ik dat graag.
Helemaal goed! Het is gelukt, ik heb het adres voor je aangepast en ook meteen een nieuwe simkaart aangevraagd. De simkaart wordt binnen enkele werkdagen via de post bezorgd op dit nieuwe adres. Het is wel nodig om de simkaart na ontvangst te activeren en ook te deblokkeren. Het deblokkeren kan ik voor je doen als je wilt, het activeren niet maar dat kan je eenvoudig online doen 🙂

Laat je weten of alles is gelukt?
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi Alexandra, ik heb de gegevens ingevuld. Hopelijk is dit afdoende, zo niet dan hoor ik dat graag.
Helemaal goed! Het is gelukt, ik heb het adres voor je aangepast en ook meteen een nieuwe simkaart aangevraagd. De simkaart wordt binnen enkele werkdagen via de post bezorgd op dit nieuwe adres. Het is wel nodig om de simkaart na ontvangst te activeren en ook te deblokkeren. Het deblokkeren kan ik voor je doen als je wilt, het activeren niet maar dat kan je eenvoudig online doen 🙂

Laat je weten of alles is gelukt?

Hoi Alexandra,

Wij hebben de simkaart destijds inderdaad netjes binnen een paar werkdagen ontvangen op ons adres in Nederland, maar helaas is er daarna iets mis gegaan met het doorsturen van de simkaart naar Singapore want hij is hier nooit bij ons aangekomen. Is het mogelijk om nogmaals een nieuwe simkaart te versturen naar ons adres in Nederland? Er  reist namelijk binnenkort een collega vanuit Nederland naar Singapore en die kan hem dan meenemen en aan mij overhandigen.

Alvast bedankt!

Is er een KPN winkel in de buurt?
Daar maken ze hem terwijl je wacht.
https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/
Helaas niet want wij wonen niet meer in Nederland. Het adres waar de nieuwe SIM kaart naartoe verstuurd moet worden is wel in Nederland.
Ja kan hier wachten tot een Telfort medewerker je topic oppakt.

Of kijken of ze je over de telefoon kunnen helpen.

Buitenland
Vanuit het buitenland kun je ons bereiken op +31 88 7650 200. Voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland.
Reputatie 8
Badge +9

Goedemorgen @Relindeehlers, jammer dat het niet goed gegaan is met doorsturen. Goed dat je het laat weten en handig dat binnenkort een collega jouw kant op komt :)

Ik heb nogmaals een nieuwe simkaart aangevraagd, deze wordt binnen een paar dagen afgeleverd op hetzelfde adres als de laatste simkaart. Vergeet 'm niet door iemand te laten activeren voordat je je collega 'm naar jou meeneemt. En ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen!

Ik heb geprobeerd het via het vermelde telefoonnummer te doen, echter na het inspreken van mijn vraag wordt telkens de verbinding verbroken. Helaas niet echt een oplossing dus. Ik wat even af tot er iemand van Telfort een reactie plaatst.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Relindeehlers, wat rot dat je je simkaart kwijtgeraakt bent. Ik help je graag aan een nieuwe. Ik heb uit voorzorg direct de oude simkaart geblokkeerd.

Je hebt een nieuwe simkaart nodig en het adres waar het abonnement op staat moet ook worden aangepast begrijp ik. Kan je voor mij in je forumprofiel een aantal gegevens invullen? Het gaat om de oude postcode en huisnummer, naam van de contractant, de geboortedatum en laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer. Als je daarbij ook de nieuwe postcode en huisnummer invult, kan ik het adres meteen aanpassen en verstuur ik de nieuwe simkaart daar naartoe.

Reageer