beantwoord

Sim kaart kan niet registeren op netwerk.

• 1 september 2014
  • 2 reacties
  • 1175 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo Telfort,

Vorige week deed mijn simkaart het plotseling niet meer. De pincode werd niet meer gevraagd en ik had geen mobiel bereik, kon dus niet meer bellen, smsen of internetten. Vandaag ben ik naar de Telfort-winkel gegaan en heb daar een nieuwe simkaart gekregen. Gelukkig wordt deze wel 'herkend' door de telefoon en moet ik een pincode invoeren als ik mijn telefoon aanzet. Dat lukt allemaal, maar ik kan nog steeds geen gebruik maken van mijn abonnement, 'Niet geregistreerd op netwerk' krijg ik zodra ik wil bellen, ook als ik buiten sta.

Uiteraard heb ik aan-/uitzetten al geprobeerd. Een andere veelvoorkomende vervolgvraag die ik op internet tegen kwam is of er wel een IMEI-nummer zichtbaar is in de status-pagina van Android. Ook dat nummer is gewoon aanwezig.

Zouden jullie kunnen kijken wat er mis is?
NAW-gegevens verstrek ik indien nodig graag per DM.

Groeten,
Stefan Tjeerdsma

(Gaat om een Galaxy S3)
icon

Beste antwoord door Laila 4 september 2014, 15:54

@Torrentus,

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van jouw abonnement. Ik vermoed dat er iets is misgegaan bij de activatie. Werkt het inmiddels? Zo nee, stuur mij dan een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, simkaartnummer en e-mailadres.

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Stefan
Heb je ook al geprobeerd om handmatig netwerk te selecteren?
Instellingen > (meer) Netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkoperators. Uit de lijst kies je NL KPN.
Badge
@Torrentus,

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van jouw abonnement. Ik vermoed dat er iets is misgegaan bij de activatie. Werkt het inmiddels? Zo nee, stuur mij dan een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, simkaartnummer en e-mailadres.

Laïla

Reageer