SIM-kaart activeren lukt niet

• 16 oktober 2016
  • 13 reacties
  • 577 keer bekeken

Vandaag gaat mijn aangepaste abonnement in, ik heb de SIM-kaart geprobeerd te activeren via telfort.nl/activatie, maar iedere keer dat ik mijn 13-ciferig nummer intoets, krijg ik de melding "Er is iets fout gegaan". De klantenservice is vandaag gesloten en ik weet niet wat ik nu moet doen. Tips welkom!

13 reacties

Hier lukt het ook niet ben al 2 uur bezig.
Dan is mijn code niet dan weer mijn iban niet goed wat een geklooi op je zondag
zelfde probleem hier nieuwe kaart niet te activeren alleen maar fout meldingen zal denk alleen maar lukken als de klantenservice open is
dus morgen om 0900 uur maar weer bellen
Ik kan mijn nieuwe simkaart ook niet activeren.
Krijg ook melding "Er is iets fout gegaan".
Hier precies het zelfde. Maar ik kan helemaal niet bellen omdat mijn abonnement van de vorige provider al is afgelopen. Kan mij aub vertellen wat ik moet doen of iemand van telfort alles kan activeren
Ook ik krijg deze foutmelding, maar als ik vervolgens in het tabje erboven kijk, is de juist sim-kaart wel geactiveerd.

Helaas op dit moment geen connectie (geen telefonisch bereik, geen mogelijkheid tot 3g/4g en zelfs geen wifi..). Wat kan ik nog doen, Telfort?
Heb net met telfort gebeld en jullie zeiden dat me simkaart is geactiveerd. Heb me tel 10 min uitgezet en daarna weer aan gezet en kan nog steeds niet bellen
ik heb net mijn hele lunchpauze besteed aan wachten in de Telfortwinkel: het wisselen van SIM-kaart is een bekend probleem op dit moment en men hoopt het vanavond te hebben opgelost (vanavond dus nog een keer telefoon 10 minuten uit, en aan).

Jammer (of eigenlijk: gewoon kwalijk) dat ze dit niet op de storingspagina communiceren!
Of dat een Telfort-medewerker even in jouw topic komen reageren.

Ik hoop dat het vanavond inderdaad voor ons is opgelost!
Mijn huidige kaart is in de ochtend gedeactiveerd.
Zie op mijn pagina dat de nieuwe kaart is ge-activeerd. Ga vanavond maar eens kijken of dat inderdaad zo is.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi allen,

Jammer om te horen dat zoveel mensen last hiervan hebben gehad.
De storing is nu verholpen. Mochten er toch nog problemen zijn laat het hier dan even weten! Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

Alvast bedankt en mijn excuses voor het ongemak.
Vanaf zondag 16 okt geactiveerd nu 19 okt nog helemaal niks...Hoelang duurt dit nog TELFORT???? WAT EEN ZOOI DAAR.....
de storing is nog niet opgelost. ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart geactiveerd. kreeg daarbij de melding er is iets fout gegaan. hierna stond mijn nieuwe simkaart wel op actief maar ik kan niet bellen of gebeld worden. telefoon al meerdere malen uit en aan gezet maar niks werkt. graag ontvang ik zsm bericht hoe jullie dit gaan oplossen.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi iedereen,

Er waren wat problemen met het activeren van de simkaart in sommige gevallen. Dit zou opgelost moeten zijn. Mocht je alsnog problemen ervaren, stuur dan alsjeblieft je 06-nummer, postcode en huisnummer naar ons in 'n privévenster. Er wordt dan voor een oplossing gezorgd.

Alvast bedankt en, vanzelfsprekend, excuses voor het ongemak.

Reageer