beantwoord

SIM-kaart activatie

• 3 juli 2012
  • 4 reacties
  • 2001 keer bekeken

Hallo,
Dit weekend is mijn telefoon gestolen. Ik heb de sim-kaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Deze kreeg ik vandaag thuisgestuurd. Nu word ik overal op internet verwezen naar 'mijn telfort' om deze te activeren, echter daar vind ik nergens waar ik deze kan activeren. Ik kan niet bellen naar de klantenservice, omdat de SIM-kaart nog niet werkt. Voor mailen moet ik inloggen in mijn telfort en daar kon ik plotseling niet meer inloggen, wachtwoord opnieuw aangevraagd, toch weer verkeerd, weer voor een uur geblokkeerd. Al met al vind ik het zeer onduidelijk en heel onhandig dat ik nu wel een SIM-kaart heb, maar nog steeds niet kan bellen, omdat ik de kaart nergens kan activeren en ik niet gemakkelijk contact kan opnemen met de klantenservice...
icon

Beste antwoord door Laila 4 juli 2012, 12:23

@lauravdbosch,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Het lukte niet om de simkaart via Mijn Telfort te activeren omdat wij nog geen terugkoppeling hadden gehad dat de simkaart was afgeleverd. Deze terugkoppeling hebben wij zojuist om 10.45 uur gehad. Ik heb de simkaart voor u geactiveerd, over 15 minuten even uw toestel uit- en aanzetten. Uw simkaart moet dan gewoon werken. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Welkom op het forum lauravdbosch! Momenteel zijn er problemen met contactformulier, wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, simkaartnummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Beste Laila,

Omdat jullie e-mail registratie formulier niet werkt plaats ik dit bericht hier. Deze informatie heb ik je ook in een persoonlijk bericht gestuurd. In dit prive-bericht heb ik ook persoonlijk gegevens vermeld zoals bankrekeningnummer en e-mail adres.

Omdat ik mijn telefoon kwijtgeraakt ben heb ik mijn simkaart geblokkeerd. Hier heb ik een bevestiging van gekregen op maandag 21 mei 2012 8:41: "Op uw verzoek hebben wij uw simkaart behorend bij telefoonnummer 06-******* per 21-05-2012 geblokkeerd. Het is niet meer mogelijk om te bellen of sms'en met uw simkaart. Daardoor kunnen dus ook geen verbruikskosten meer gemaakt worden." Echter brengen jullie mij toch € 374,66 in rekening, zie factuur 125225766. Deze kosten zijn gemaakt NA 21-05-2012.

Ondertussen heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd, deze is op 12-06-2012 door jullie verzonden (order nr. 4506082824). Als ik deze probeer te activeren via jullie website krijg ik de melding: "Uw activatie is reeds uitgevoerd." Wanneer ik er mee probeer te bellen zijn echter alleen noodoproepen toegestaan.

Ik verzoek u het volgende:
1) de gebruikskosten van € 357,50 (incl. BTW) aan mij terugbetalen.
2) Mijn simkaart activeren zodat ik er mee kan bellen.

Met vriendelijke groet,

Atse de Vries
Badge
Welkom op het forum Atse! De kosten hadden inderdaad niet mogen ontstaan, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb dit uitgezet bij de betreffende afdeling, zij nemen contact met u op.

Ik heb de simkaart voor u geactiveerd. Over een kwartier even uw toestel uit- en aanzetten en het moet werken.

Laila
Badge
@lauravdbosch,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Het lukte niet om de simkaart via Mijn Telfort te activeren omdat wij nog geen terugkoppeling hadden gehad dat de simkaart was afgeleverd. Deze terugkoppeling hebben wij zojuist om 10.45 uur gehad. Ik heb de simkaart voor u geactiveerd, over 15 minuten even uw toestel uit- en aanzetten. Uw simkaart moet dan gewoon werken. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Laïla

Reageer